4

سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیاردی ریالی برای برق‌رسانی به ۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 65686
  • 19 آذر 1400 - 18:42
سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیاردی ریالی برای برق‌رسانی به ۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری
فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تاسیسات برق‌رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور محرومیت زدایی، توسعه روستایی و تامین برق مطمئن و پایدار، ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه زیرساخت‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان در چهارمحال و بختیاری هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود از وضیعت شبکه‌های برق‌رسانی این استان، با حضور درشهرستان‌های خانمیرزا و لردگان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق رسانی این شهرستان‌ها در زمینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی، برق‌رسانی به مشترکان جدید و توسعه شبکه‌های برق روستایی و شهری، هزینه شده که از این مبلغ ۷۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خانمیرزا و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان لردگان است.

 

نیروگاهیان

به گفته وی، در شهرستان خانمیرزا شبکه‌های برق رسانی در روستاهای برد‌بر، جوانمردی، مسن، اروند علیا و سفلی و در شهرستان لردگان شبکه‌های برق‌رسانی در روستاهای شیرمرد، ناغان سفلی، قعله چه، برآفتاب شیدان، شهرک مامور، دهنومیلاس، پاگچ، سردار، سرقلعه، و شش بهره سفلی و میانه اصلاح و بهینه سازی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح و بهینه‌سازی این شبکه‌ها با تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، رفع حریم، نصب وجابجایی پایه‌ها، نصب و جابجایی ترانسفورماتورهای توزیع برق و… انجام شده است.
فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تاسیسات برق‌رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=65686
  • نویسنده : جعفر تیموری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.