2

سرویس رایگان کولر ۱۲۰۰ مشترک زیر پوشش کمیته امداد در استان البرز

  • کد خبر : 5953
  • 13 تیر 1398 - 22:37
سرویس رایگان کولر ۱۲۰۰ مشترک زیر پوشش کمیته امداد در استان البرز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، از سرویس رایگان کولر ۱۲۰۰ مشترک زیر پوشش کمیته امداد استان توسط نیروهای عملیاتی این شرکت خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهنام بیات” با اعلام این خبر گفت: استان البرز یک‌میلیون و ۳۲۵ هزار مشترک دارد که بیشترین میزان مصرف در بخش‌های خانگی، صنایع و […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، از سرویس رایگان کولر ۱۲۰۰ مشترک زیر پوشش کمیته امداد استان توسط نیروهای عملیاتی این شرکت خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهنام بیات” با اعلام این خبر گفت: استان البرز یک‌میلیون و ۳۲۵ هزار مشترک دارد که بیشترین میزان مصرف در بخش‌های خانگی، صنایع و تجاری است.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم صنایع در کاهش الگوی مصرف افزود: طی جلسات متعدد و امضای تفاهمنامه‌ با شرکت‌های صنعتی مقرر شده روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه بین ساعت اوج پیک (۱۲ تا ۱۷) ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی صورت گیرد که این موضوع کمک می‌کند تا بتوانیم از این ۲۵ روز بحرانی به راحتی عبور کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، کاهش انرژی ادارات استان را تقریبا ۷ درصد اعلام کرد و افزود: این مقدار باید به ۱۵ درصد کاهش برسد که به همین منظور تیمی متشکل از شرکت توزیع و استانداری با مراجعه به دستگاه‌های اجرایی، گزارش اقدام آنها در خصوص دستورالعمل‌های مدیریت مصرف ادارات را ارائه می‌کنند.
بیات خاطرنشان کرد: اگر فشار روی تجهیزات وارد نشود، هیچ خاموشی با برنامه‌ای نخواهیم داشت و این مستلزم همت شهروندان و دستگاه‌های اجرایی استان است.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5953

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.