4

سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد

  • کد خبر : 20822
  • 16 فروردین 1399 - 16:49
سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده و…. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شمال نیوز، سرپرست جدید روابط عمومی شرکت […]

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده و….

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شمال نیوز، سرپرست جدید روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز ، با حکم حسین افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ، « سید محمد کاظم نژاد » مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت منصوب گردید .

سید محمد کاطم نژاد که از مدیران خوشنام و با سابقه صنعت برق مازندران و گلستان به شمار می رود هم اکنون دارای تحصیلات مهندسی برق گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کارشناسی ارشد مدیریت تحول و دانشجوی دکتری مدیریت توسعه و در مرحله دفاع از رساله خویش می باشد.

تدریس در دانشگاه و تالیف پنج عنوان کتاب تخصصی با عناوین مبانی مالیه عمومی ، تحلیل محیط داخلی و بین المللی ، مقدمه ای بر اداره امور عمومی در اسلام و .. و همچنین بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی بخشی از سوابق علمی سرپرست جدید روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان می باشد .

 

نیروگاهیان

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده و ۷ دوره پیاپی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در بخش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها با مدیریت وی ، رتبه برتر را کسب کرده است .

مسئولیتهای قبلی ایشان ، مشاور مدیر عامل ، مجری نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ، مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان بوده است .

گفتنی است ؛ پیش از این سید علی اکبر ذاکری از جانبازان عزیز و سرافراز دفاع مقدس ، مسئولیت روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان را عهده دار بوده که پس از سال ها مدیریت موفق ، به افتخار بازنشستگی نائل شد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20822

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.