6

سقوط ۷ تیر چراغ برق در دوگنبدان

  • کد خبر : 13782
  • 19 دی 1398 - 14:41
سقوط ۷ تیر چراغ برق در دوگنبدان

بر اثر کنده کاری و بارش باران ۷ تیر چراغ برق در شهر دوگنبدان سقوط کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره برق گچساران با بیان اینکه تعداد ۷ تیر چراغ برق در خیابان مصلی شهر دوگنبدان بر اثر کنده کاری و بارندگی […]

بر اثر کنده کاری و بارش باران ۷ تیر چراغ برق در شهر دوگنبدان سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره برق گچساران با بیان اینکه تعداد ۷ تیر چراغ برق در خیابان مصلی شهر دوگنبدان بر اثر کنده کاری و بارندگی های شب گذشته تا کنون سقوط کرد گفت: احتمال سقوط چند تیر چراغ برق دیگر نیز وجود دارد .
روانگرد افزود: تیر‌های برق فشار متوسط و فشار ضعیف در خیابان مصلی شهر دوگنبدان امروز قبل از ظهر سقوط کرد.
وی اضافه کرد: تیم‌های عملیات و اتفاقات با همه تجهیزات و امکانات در حال رفع مشکل هستند و تلاش می‌شود در کمترین زمان مشکل برطرف شود.
روانگرد ادامه داد: در پی این حادثه برق بازارچه میوه فروشان، مصلی نماز جمعه و خیابان مصلی تا بانک کشاورزی در شهر دوگنبدان قطع شده است.
گفتنی است در خیابان مصلی چندین اداره از جمله کلانتری، اداره پست، صنعت معدن تجارت، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13782

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.