3
مدیرعامل توانیر:

سهم مصرف برق هر استان در پیک تابستان مشخص می‌شود

  • کد خبر : 72892
  • 21 اسفند 1400 - 14:43
سهم مصرف برق هر استان در پیک تابستان مشخص می‌شود
"آرش کردی" در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه "خاموشی"، منفورترین واژه در صنعت برق است، اظهار داشت: برقراری تعادل تولید و مصرف برق بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به زودی قدر و سهم مصرف هر استان در پیک‌ بار تابستان مشخص و اعلام می‌شود و مدیران هر استان باید با تمام ظرفیت‌ موجود برای تامین برق پایدار تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “آرش کردی” در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه “خاموشی”، منفورترین واژه در صنعت برق است، اظهار داشت: برقراری تعادل تولید و مصرف برق بسیار مهم است.

وی به لزوم گسترش مفاهیم مدیریت انرژی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: استان یزد به لحاظ کار فرهنگی در بخش مدیریت مصرف، از جمله مناطق پیشرو کشور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در ادامه به اقدامات در دست انجام این شرکت اشاره کرد و افزود: مقاوم سازی شبکه‌های برق به دلیل فرسودگی بالا در استان که سالانه منجر به حوادث سقوط تیر و خسارت به شبکه‌ برق می‌شود از جمله اقدامات مهم در دست انجام این شرکت است.

 

 

نیروگاهیان

وی مدیریت تقاضا و موضوع کاهش خاموشی برق را بسیار مهم دانست و بیان کرد: استان یزد به لحاظ صنعتی بودن در موقعیت حساسی قرار دارد و تامین برق پایدار این بخش مهم است.

جم به طرح جایگزینی چراغ‌های پر بازده ال ای دی با چراغ‌های پر مصرف موجود برای کاهش ۱۰ مگاواتی مصرف روشنایی اشاره کرد و گفت: پیگیری احداث نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه طرح جایگزینی کنتورهای هوشمند از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان یزد است.

آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با حضور ویدیو کنفرانسی مدیرعامل شرکت توانیر برگزار و ضمن معرفی “علی جم” به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت از زحمات “عبدالحمید عباس شیاری” مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=72892
  • نویسنده : حسن غفوریان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.