2

سهم ۵ درصدی برق در هزینه های تولیدی یک واحد شیمیایی

  • کد خبر : 132807
  • 16 خرداد 1403 - 10:21
سهم ۵ درصدی برق در هزینه های تولیدی یک واحد شیمیایی
به گفته کاوه اکبری، این مواد شیمیایی با زحمت وارد کشور می شود و خراب شدن آن علاوه بر ضرر و زیان به تولید کننده، موجب ضربه به تولید مملکت هم می شود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، به گفته کاوه اکبری، این مواد شیمیایی با زحمت وارد کشور می شود و خراب شدن آن علاوه بر ضرر و زیان به تولید کننده، موجب ضربه به تولید مملکت هم می شود.
وی با اشاره به تمهیداتی که برای جلوگیری از خسارت بیشتر و همکاری با صنعت برق کشور اندیشیده شده است، اضافه کرد: برای حل این مشکل، یک دیزل ژنراتور برای واحد تولیدی تهیه کرده ایم.
وی در عین حال خارج کردن دستگاه های برقی غیر ضروری را از مدار مصرف به عنوان دیگر راه مدیریت برق در ساعات های پرباری شبکه عنوان کرد و با بیان اینکه دستگاه ها مجهز به سیستم اینورتر شده اند، خاطرنشان ساخت: برای صرفه جویی و کنترل مصرف برق، تایمر و سنسورهای گرمایشی و سرمایشی به واحد تولیدی-صنعتی اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت نچسب گستر پارسه همچنین با توضیح اینکه برق  واحد تولیدی نچسب گستر پارسه با تعرفه صنعتی محاسبه می شود، ادامه داد: هزینه  برق مصرفی سهم ۵ درصدی از مجموع هزینه های این واحد صنعتی را به خود اختصاص داده است .
اکبری با اظهار رضایت از کیفیت برق شهرک صنعتی اشتهارد، گفت: خوشبختانه با مشکلاتی نظیر افت ولتاژ مواجه نیستیم.
وی همچنین با قدردانی از زحمات کارکنان صنعت برق کشور اظهار امیدواری کرد که بزودی با تدابیر وزارت نیرو، تامین برق در تابستان نیز همانند سایر ایام سال انجام شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132807

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.