2

سه انتصاب در برق منطقه ای خوزستان

  • کد خبر : 16756
  • 13 بهمن 1398 - 20:45
سه انتصاب در برق منطقه ای خوزستان

با حکم و پیشنهاد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، سرپرست دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری، سرپرست امور انبارها و نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت منصوب شدند.   بیشتر بخوانید انتصابات جدید در برق منطقه‌ای خوستان انتصابات در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان انتصاب جدید در توزیع برق استان تهران   نیروگاهیان […]

با حکم و پیشنهاد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، سرپرست دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری، سرپرست امور انبارها و نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت منصوب شدند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازابتکار،محمود دشت بزرگ در حکمی غلامرضا اسکندری را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری منصوب کرد تا تحت نظر معاونت منابع انسانی انجام وظیفه نماید.وی همچنین در حکم دیگری سید جلیل موسوی را به عنوان سرپرست امور انبارها منصوب کرد تا تحت نظر معاونت مالی و امور پشتیبانی انجام وظیفه کند.بنا به پیشنهاد مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان و تایید هسته گزینش توانیر، عبدالله ممبینی نیز به عنوان نماینده هسته گزینش در شرکت منصوب شدند.در احکام صادره آمده:

امید است با تکال به خداوند منان در انجام وظایف محوله در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران و نیل به اهداف شرکت، موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16756

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.