3

سوختگی و بیهوشی کارگر ساختمانی بر اثر برق گرفتگی در کاشان

  • کد خبر : 10207
  • 14 آذر 1398 - 13:20
سوختگی و بیهوشی کارگر ساختمانی بر اثر برق گرفتگی در کاشان

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بی احتیاطی کارگر ساختمانی ۴۰ ساله در انتقال مصالح در طبقه سوم ساختمان در حال ساخت موجب برق گرفتگی وی شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدایی افزود: در پی تماس با سامان ۱۲۵ سازمان و […]

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بی احتیاطی کارگر ساختمانی ۴۰ ساله در انتقال مصالح در طبقه سوم ساختمان در حال ساخت موجب برق گرفتگی وی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدایی افزود: در پی تماس با سامان ۱۲۵ سازمان و اعلام این حادثه در میدان پلیس کاشان، در ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه مورخ ۱۳ آذر تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام و پس از انجام اقدامات ایمنی کارگر را پس از مراحل احیاء توسط عوامل اورژانس جهت انتقال به مراکز درمانی به پایین ساختمان منتقل کردند.

وی افزود: این حادثه در پی برخورد میله گردی که در دست کارگر بوده با سیم های انتقال برق فشار قوی در محل اتفاق افتاده بود که موجب سوختگی شدید و بیهوشی کارگر شده بود.

فدایی در ادامه از پیمانکاران و کارگران عزیز خواست تا توصیه های ایمنی را جدی گرفته، تا ازبروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری و به هموطنان عزیز توصیه نمود تا در مواقع بروز اینگونه حوادث، از تجمع و ازدحام در محیط حادثه جدا خودداری نموده و مامورین امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را درانجام وظایف خود یاری نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10207

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.