1

سیستان و بلوچستان در حوزه تولید برق به خودکفایی رسیده است

  • کد خبر : 127951
  • 20 فروردین 1403 - 10:17
سیستان و بلوچستان در حوزه تولید برق به خودکفایی رسیده است
محمد کرمی  استاندار سیستان و بلوچستان در نشست تبیین برنامه‌های اقتصادی سال که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ذاکر خبر، محمد کرمی  استاندار سیستان و بلوچستان در نشست تبیین برنامه‌های اقتصادی سال که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت: ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان بی‌نظیر است که در این راستا کریدور‌های ارتباطی برای استفاده از ظرفیت مرز فعال شده است.

وی افزود: در حوزه صادرات و واردات شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم شهرک‌های تولیدی مشترکی با پاکستان طراحی شده تا بتوانیم از بازار بی نظیر این کشور همسایه استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اقتصاد باید بر پایه تولید شکل بگیرد، تصریح کرد: مرز برای این استان یک فرصت است در همین راستا اولویت صادرات با تولیدات داخل خود استان است.

وی ادامه داد: اقتصاد دیجیتال اهمیت فراوانی دارد که باید این مهم در سیستان و بلوچستان با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابد.

کرمی با بیان اینکه ما باید بتوانیم به عنوان مسوول از این ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان استفاده کنیم، گفت: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل اظهار کرد: شاهدیم که امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی قرار دارد و تلاش می‌کند منطقه را تحت کنترل خود درآورد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: صهیونیست‌ها سال‌ها برای ایجاد اختلاف در منطقه بین مسلمانان تلاش می‌کند که البته هر بار شکستی سخت‌تر از گذشته را تجربه کرده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127951

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.