4

سیستم برقکشی و تاسیسات برقی برخی مراکز تجاری استان مرکزی نا ایمن است

  • کد خبر : 13933
  • 21 دی 1398 - 17:08
سیستم برقکشی و تاسیسات برقی برخی مراکز تجاری استان مرکزی نا ایمن است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه تاسیسات برقی ۱۰ پاساژ اصلاح شده گفت: سیستم برکشی و تاسیسات برقی برخی از مراکز تجاری و پاساژهای استان نا ایمن است که برای برطرف کردن مشکل نیازمند همکاری کسبه هستیم.   بیشتر بخوانید وجود ۲۰۰مرکز تجاری پر خطر در تهران   نیروگاهیان به گزارش پایگاه […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه تاسیسات برقی ۱۰ پاساژ اصلاح شده گفت: سیستم برکشی و تاسیسات برقی برخی از مراکز تجاری و پاساژهای استان نا ایمن است که برای برطرف کردن مشکل نیازمند همکاری کسبه هستیم.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، تاسیسات برقی در مجتمع‌ها و ساختمان‌های بزرگ، از جمله موارد بسیار حائز اهمیتی بوده که در صورت مغفول ماندن و عدم توجه به ایمنی آنها ممکن است خسارت‌ها و حوادث تلخ و جبران ‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

آتش‌سوزی و مخاطرات ناشی از آن از جمله مواردی است که در نا ایمن بودن تاسیسات برقی یک محیط یا مجتمع وجود دارد، خاطرات تلخ و خسارات جبران جبران‌ناپذیر حادثه پلاسکو را همه در خاطر داریم، بنابراین برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای ناشی از ناایمن بودن تاسیسات برقی بهتر است که با ایمن‌سازی این تاسیسات به پیشگیری از وقوع این حوادث بپردازیم.

محمد اله‌داد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در این باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از حوادثی نظیر آتش‌سوزی ناشی از اشکال در تاسیسات برقی مجتمع‌های بزرگ و تجاری استان بیان کرد: تاسیسات برقی ۱۰ پاساژ مانند پاساژ اسلامی، اتحاد، جلالی و غیره اصلاح شده‌اند و توزیع برق نمی‌تواند برای مابقی پاساژها به تنهایی اقدامی انجام دهد چون بخشی از آنها مشکل سیم‌کشی داخلی دارند.

وی افزود: در صورتی که رایزنی‌ها و مقدمات انجام شود، در پاساژ‌های ناایمن دیگر هم اصلاحات انجام می‌شود که پاساژ سعادت و پاساژ طلا جزو مجتمع‌های نگران‌کننده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: پاساژ‌ها باید مقدمات لازم را فراهم کنند تا شرکت توزیع برق بتواند تاسیسات خود را اصلاح کرده و تابلو‌ها و کنتور‌ها را ایمن کند.

اله‌داد عنوان کرد: مشکل اصلی پاساژ سعادت و طلا کابل‌کشی نادرست آنها است که بعد از کنتور کابل‌ها به صورت ناایمن و غیراستاندارد در فضای در و دیوار وصل شده‌اند.

وی ادامه داد: برطرف شدن مشکل پاساژهایی مانند اسلامی، اتحاد و جلالی به سبب همکاری خوب و با ارزش کسبه آنها با شرکت توزیع برق بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های انجام شده برای انتقال تجهیزات برقی بازار اراک به زیرزمین گفت: فاز یک آن طی ۶ ماه انجام شده وادامه فاز‌ها به اعتبار بودجه و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط بستگی دارد.

اله‌داد تصریح کرد: قبل از هرگونه اقدامی باید حفر کانال انجام شود که برعهده شهرداری، مسکن و شهرسازی یا میراث فرهنگی است که پس از آن شرکت توزیع برق و سایر ارگان‌ها کارهای مرتبط با خود را انجام دهند.

مطالبه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی توزیع برق از مشترکان

وی با اشاره به میزان بدهی برق مشترکان شرکت توزیع برق استان عنوان کرد: میزان بدهی تمامی مشترکان خانگی، صنعتی، تجاری و اداری ۱۰۰ میلیارد تومان است که بیشترین مقدار بدهی مربوط به ادارات و صنایع است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13933

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.