5

شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو

  • کد خبر : 18300
  • 30 بهمن 1398 - 17:25
شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو

یک شرکت ژاپنی از تولید صفحه خورشیدی قابل نصب بر روی سقف خودرو به منظور دریافت انرژی خورشید و تبدیل آن به برق خبر داده است.   بیشتر بخوانید تسلا به آلیاژ پیشرفته آلومینیومی برای خودروهای برقی دست یافت شارژر بدون سیمی که تنها از امواج رادیویی برای شارژ گوشی استفاده می‌کند شارژر دو طرفه […]

یک شرکت ژاپنی از تولید صفحه خورشیدی قابل نصب بر روی سقف خودرو به منظور دریافت انرژی خورشید و تبدیل آن به برق خبر داده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از«شیعه نیوز»، با شارژ صفحه خورشیدی سقفی تولید شده توسط شرکت یاکیما، تامین برق در نقاط دورافتاده و در مسافرت ها تسهیل می شود.

این صفحه خورشیدی که سی بی ایکس سولار نام دارد، کم حجم بوده و به سادگی بر روی سقف خودرو نصب می شود. وزن کم و هزینه پایین تولید از جمله دیگر مزایای این محصول است.

صفحات خورشیدی سقفی مذکور قابلیت تولید ۳۶ وات انرژی را دارند و در تولید آنها از ترکیبی مسی موسوم به گالیم سلنیید ایندیوم استفاده شده است. خروجی ۵ ولت از طریق دو پرت یو اس بی برای شارژ گوشی و دیگر وسایل همراه از جمله قابلیت های این صفحه خورشیدی است.

مقاومت در برابر فشار و ضربه و همین طور سرما و گرما از جمله دیگر مزایای این محصول است. دو مدل ۱۶ سلولی و ۱۸ سلولی صفحه خورشیدی مذکور به ترتیب به قیمت ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار عرضه می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18300

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.