4

شاهزاده سعودی به جرم صحبت درباره قیمت برق دستگیر شد

  • کد خبر : 38756
  • 30 آذر 1399 - 14:47
شاهزاده سعودی به جرم صحبت درباره قیمت برق دستگیر شد
حساب کاربری «العهد الجدید» که مسئول رصد کردن اوضاع عربستان سعودی و انتقال اخبار آن از منابع ویژه و نزدیک به دربار پادشاهی است، در توئیتر نوشت که نیرو‌های امنیتی سعودی با حمله به دفتر شاهزاده «فیصل بن محمد بن ناصر آل سعود» سرتیب در سازمان استخباراتی او را بازداشت کردند.

منابع از حمله نیرو‌های امنیتی سعودی به دفتر یک شاهزاده و بازداشت وی به خاطر صحبت درباره افزایش قیمت برق خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، حساب کاربری «العهد الجدید» که مسئول رصد کردن اوضاع عربستان سعودی و انتقال اخبار آن از منابع ویژه و نزدیک به دربار پادشاهی است، در توئیتر نوشت که نیرو‌های امنیتی سعودی با حمله به دفتر شاهزاده «فیصل بن محمد بن ناصر آل سعود» سرتیب در سازمان استخباراتی او را بازداشت کردند.

این حساب کاربری اعلام کرد که نحوه بازداشت این شاهزاده به شکلی انجام شد که گویا او یک تروریست بوده و جنایت بزرگی مرتکب شده است؛ درحالی که جرم او این بود که درباره افزایش قیمت برق صحبت کرده بود.

هفته گذشته منابع خبر دادند که «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی موج جدیدی از بازداشت‌ها در ریاض، پایتخت عربستان را با عنوان «مینی ریتز» هدایت و از طریق آن و به بهانه مبارزه با فساد، مخالفان و دشمنان احتمالی خودش در داخل عربستان را تضعیف می‌کند.

این موج بازداشت‌ها که نگرانی‌هایی را در عربستان ایجاد کرده است، بازداشت مسئولان بلند پایه نظامی و نیز کارکنان سطح پایین را شامل می‌شود که با اشاره به دستگیری ده‌ها نفر از شاهزادگان، بازرگانان و مقامات سیاسی سعودی در سال ۲۰۱۷ در «هتل ریتز کارلتون» عربستان، نام این کارزار را «مینی ریتز» نامیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38756
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.