4

شایسته‌گزینی و جانشین‌پروری در حوزه نیروی انسانی در اولویت کاری است

  • کد خبر : 22232
  • 31 فروردین 1399 - 10:47
شایسته‌گزینی و جانشین‌پروری در حوزه نیروی انسانی در اولویت کاری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: شایسته گزینی و جانشین پروری در حوزه نیروی انسانی از جمله‎ موضوعات مهمی است که در اولویت کاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایسنا،فرماندار شهرستان گناوه در آیین تکریم و معارفه مدیر برق گناوه با قدردانی […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: شایسته گزینی و جانشین پروری در حوزه نیروی انسانی از جمله‎ موضوعات مهمی است که در اولویت کاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایسنا،فرماندار شهرستان گناوه در آیین تکریم و معارفه مدیر برق گناوه با قدردانی از مدیر عامل و خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خواستار تداوم خدمات رسانی مطلوب به شهروندان محترم شهرستان گناوه شد.

مهرجو کاهش خاموشی و توسعه و نوسازی شبکه و تاسیسات توزیع را زمینه ساز پایداری برق گناوه و جلب رضایتمندی مردم دانست.

وی افزود: برق رسانی به سایت های پرورش میگوی منطقه جهت رونق تولید و ارزآوری برای کشور اهمیت زیادی دارد و تسریع در برق رسانی به سایت رود شور را خواستار شد.

فرماندار گناوه همچنین با تقدیر از فعالیت مدیر سابق برق شهرستان گناوه برای مدیر جدید برق این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

نیروگاهیان

تلاش مضاعف ما در راستای هدف جهش تولید است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تبریک سال نو خصوصا سیمبانان زحمتکش و با قدردانی از فعالیت کارکنان مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید” تلاش مضاعف همه همکاران جهت رسیدن به این هدف از اولویت های شرکت است.

اردشیر مذکوری بیان کرد: در سال ۹۸ شرکت توزیع برق استان دستاوردهای خوبی داشت که از شاخص ترین آن می‎توان به گذر موفق از پیک تابستان، حذف قبوض کاغذی، نوسازی ناوگان عملیاتی و ارتقا سطح شرکت از ب مثبت به الف اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: جهت تداوم این وضعیت لازم است برنامه های استراتژیک شرکت جهت بهبود شاخص های مهم پایداری برق در اولویت کاری قرار گرفته و با جدیت توسط همه همکاران دنبال گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در سال ۹۸ در مجموع حدود ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی صرف توسعه، احداث و نوسازی بخش توزیع برق شهرستان گناوه گردیده که نسبت به سال قبل ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به نقش مهم همکاران گمنام صنعت برق در جهت تداوم تامین برق مردم و مراکز درمانی، در کنار کادر درمان و سربازان خط مقدم سلامت، ضرورت حفظ و مراقبت از همکاران در مقابل ویروس کرونا را از اولویتهای شرکت برشمرد.

مذکوری تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و پیک مصرف، برنامه ریزی خوبی در سطح کشور و استان برای عبور موفق از پیک مصرف انجام شده و امید است با اجرای این برنامه ها و همچنین مشارکت همه مردم عزیز استان در مصرف بهینه برق، شاهد تابستانی با حداقل خاموشی باشیم.

این مسئول با اشاره به بدهی معوق ۱۲.۷ میلیارد تومانی مشترکین شهرستان گناوه اظهار کرد: جلب رضایت و اعتماد مردم از برنامه‌های مهم شرکت توزیع است و دستیابی به این مهم در سایه وصول به موقع مطالبات جاری و معوق بخش خانگی و دستگاه های اجرایی استان است و در صورت پرداخت به موقع نقش تاثیرگذاری در بهبود خدمت رسانی و پایداری برق شهرستان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: شایسته گزینی و جانشین پروری در حوزه نیروی انسانی از جمله‎ موضوع‎های مهمی است که در اولویت کاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قرار دارد و از همه مدیران خواست در این راستا تلاش نمایند.

آئین تکریم و معارفه مدیریت برق شهرستان گناوه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و شماری از مسئولان شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این آیین با تجلیل از تلاش و خدمات “حسین شمسی فرد” تقدیر، و “جواد عرب” به عنوان مدیر جدید برق شهرستان گناوه معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22232

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.