3

شبکه آب تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد پایدار است

  • کد خبر : 95594
  • 24 دی 1401 - 23:14
شبکه آب تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد پایدار است
"اسفندیار برخه" از پیش‌بینی و آمادگی این شرکت برای مواجهه با سرما و یخبندان گسترده خبر داد و گفت:  قبل از شروع بارش برف و موج سرما به واسطه اشراف بر هشدارهای هواشناسی، همه مخازن آب در استان پر شد و کلیه نیروهای عملیاتی شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از پایداری شبکه آب همه مناطق این استان که بر اثر برف و یخبندان دچار اختلال در روند آبرسانی به مشترکان شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اسفندیار برخه” از پیش‌بینی و آمادگی این شرکت برای مواجهه با سرما و یخبندان گسترده خبر داد و گفت:  قبل از شروع بارش برف و موج سرما به واسطه اشراف بر هشدارهای هواشناسی، همه مخازن آب در استان پر شد و کلیه نیروهای عملیاتی شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: با وجود اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت شرایط بوجود آمده، اما حجم شدید برف و بسته شدن برخی مسیرها بعلت بارش‌ها تا حدود یک متر و همچنین قطعی برق، سبب شد در برخی نقاط مشکلاتی در آبرسانی به وجود آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضمن استفاده از ژنراتورهای موجود، آبرسانی به نقاط پر جمعیتی که قطعی آب داشتند صورت گرفت و روند آبرسانی در این مناطق پایدار شد.

 

نیروگاهیان

برخه گفت: در دهستان کاکان بعلت بارش برف ۷۰ سانتی‌متری با قطعی آب روبرو شدیم که بلافاصله در کمتر از ۲۴ ساعت و پس از بازگشایی مسیر دسترسی آب این روستای ۱۲۰۰ خانواری نیز وصل شد.

وی اضافه کرد: در سایر نقاط نیز به محض وصل شدن جریان برق، آب مناطق پایدار شد و اکنون خوشبختانه آب هیچ منطقه حتی در دور افتاده‌ترین نقاط استان، قطع نیست.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی فاضلاب نیز در این مدت در حالت آماده باش قرار داشتند،  گفت: حدود ۵ مورد گرفتگی فاضلاب در شهرهای پر بارش استان به سرعت توسط اکیپ عملیاتی مرتفع شد.

برخه در پایان از مردم خواست با توجه به ماندگاری هوای سرد در استان و البته بارش برف در هفته جاری، مردم ضمن حراست از تاسیسات و کنتورهای آب خود، آب ذخیره هم داشته باشند تا در صورت بروز شرایط غیر عادی بتوانند حداقل تا یک یا دو روز آب برای مصرفی در اختیار داشته و مدیریت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=95594
  • نویسنده : قاسم خشت‌زر
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.