4

شبکه برق استان کردستان پایدار است

  • کد خبر : 94771
  • 26 دی 1401 - 23:36
شبکه برق استان کردستان پایدار است
"هیوا لهونیان" اظهار داشت: ۷۴ تیم عملیاتی و اجرایی در سطح استان و همچنین بسیج تمامی امکانات و تجهیزات، اکنون شبکه برق استان کردستان در بخش‌های شهری و روستایی پایدار و ایمن است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به پایداری شبکه برق استان پس از بارش برف سنگین گفت: به‌رغم مسدود بودن دسترسی به شبکه برق، با تلاش بی‌وقفه سیمبانان و نیروهای اجرایی این شرکت و همچنین بسیج تمامی امکانات و تجهیزات، اکنون ۱۰۰ درصد شبکه برق استان پایدار و ایمن است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “هیوا لهونیان” اظهار داشت: ۷۴ تیم عملیاتی و اجرایی در سطح استان و همچنین بسیج تمامی امکانات و تجهیزات، اکنون شبکه برق استان کردستان در بخش‌های شهری و روستایی پایدار و ایمن است.

وی با اشاره به اینکه مسدود بودن دسترسی به شبکه برق روستاها در زمان خسارت به شبکه، کار خدمات‌رسانی سیمبانان را با تاخیر مواجه می‌کند، افزود: روستای تنگی سر از توابع شهرستان سنندج آخرین روستای این استان بود که با وجود بسته بودن جاده دسترسی به روستا با حضور تیم‌های اتفاقات و عملیات امور برق جنوب شهرستان سنندج، شبکه برق آن به طور کامل پایدار شد.

 

 

نیروگاهیان

لهونیان در پایان ضمن تشکر از تلاش دلسوزانه و بی‌وقفه نیروهای اجرایی این شرکت، بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جهت رفاه حال مشترکان و آمادگی برای بارش‌های آتی در فصل زمستان علاوه بر بسیج تمام امکانات خود، در صورت لزوم و متناسب با شرایط منطقه از چارپایان جهت ارسال تجهیزات و حضور در روستاهای سخت گذر جهت رفع هرگونه خاموشی استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بارش شبانه روز گذشته، شبکه برق ۳۰ روستای استان را با قطعی مواجه کرد، که خوشبختانه تمامی این شبکه‌ها در کمتر از ۱۵ ساعت پایدار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94771
  • نویسنده : شیدا علیمرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.