6

شبکه برق و روشنایی بازار تاریخی قلعه محمود کرمان اصلاح می‌شود

  • کد خبر : 38479
  • 26 آذر 1399 - 20:07
شبکه برق و روشنایی بازار تاریخی قلعه محمود کرمان اصلاح می‌شود
به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام شده است و تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 80 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، بر بهسازی شبکه برق و روشنایی بازار قلعه محمود با رعایت حفظ بافت تاریخی و با هدف ارائه خدمت با کیفیت بهتر به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالوحید مهدوی نیا”، در جریان بازدید از بازار قلعه ‌محمود و روند بازسازی آن با اشاره به وضعیت خطوط برق بازار تاریخی قلعه محمود اظهار داشت: در خصوص احداث شبکه برق‌رسانی و خطوط روشنایی بازار اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته و این طرح با احداث ۳۵۰ متر شبکه خودنگهدار هوایی در دست اجراست و به زودی به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در واقع شرایط برق موجود در این منطقه به‌صورت نابسامان مستقر شده و مقرر شد که تابلو های انشعاب به شکا استاندارد ساماندهی و در راستای ایمن‌سازی بازار در زمینه برق نیز اقدامات لازم انجام شود.

مهدوی نیا تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد دغدغه برای مسئولان و واحدهای مربوطه در زمینه اینگونه مسائل و به‌ویژه توجه به بناهای تاریخی و قدیمی که هم‌اکنون در دست بهره‌برداری هستند اقدامات راهبردی داشته باشیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از ساماندهی شبکه‌های توزیع برق جهت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر خبر داد و گفت: این پروژه بنا به درخواست شهرداری کرمان اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.
وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام شده است، افزود: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد بوده است.
مهدوی نیا افزود: برای احداث تقاطع غیر همسطح امیرکبیر ۱۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی جمع آوری و ۲۴۷۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی، ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شده است.
وی گفت: نصب دو دستگاه پست کمپکت (با ترانس ۵۰۰ و ۳۱۵ کاوا) و نصب ۲ دستگاه تابلو توزیع ۶۳۰ آمپر و یک دستگاه تابلو توزیع ۸۰۰ آمپر را از دیگر اقدامات صورت گرفته جهت اجرای این پروژه بوده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38479
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.