3

شبکه و تاسیسات توزیع برق در خراسان رضوی به شیوه نوین عیب‌یابی شد

  • کد خبر : 107114
  • 14 تیر 1402 - 12:33
شبکه و تاسیسات توزیع برق در خراسان رضوی به شیوه نوین عیب‌یابی شد
سید‌جواد رضائی افزود: با توجه به اهمیت برنامه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، امسال برنامه‌ریزی دقیق و منظمی در این خصوص نسبت به سال‌های قبل در شرکت توزیع برق خراسان رضوی انجام گرفت که در این راستا برنامه ترموگرافی تاسیسات توزیع برق در همه شهرستان‌ها با استفاده از دوربین ترموویژن اجرا شد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طرح شناسایی عیوب شبکه و تاسیسات توزیع برق استان با بهره‌گیری از دوربین ترموویژن در سطح شهرستان‌ها انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سید‌جواد رضائی افزود: با توجه به اهمیت برنامه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، امسال برنامه‌ریزی دقیق و منظمی در این خصوص نسبت به سال‌های قبل در شرکت توزیع برق خراسان رضوی انجام گرفت که در این راستا برنامه ترموگرافی تاسیسات توزیع برق در همه شهرستان‌ها با استفاده از دوربین ترموویژن اجرا شد.

وی بیان کرد: بررسی ترموگرافی شبکه و تاسیسات توزیع برق خراسان رضوی در قالب دو مرحله اضطراری و عادی انجام گرفته است که در مرحله اضطراری، پستهای هوایی، زمینی و سرکابلها بررسی شد و در مرحله عادی نیز بررسی اتصالات در سکشن‌ها و همچنین تجهیزات حفاظتی انجام خواهد گرفت.

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به محدودیت تعداد ترموویژن در خراسان رضوی مقرر شد شهرستان‌های دارای ترموویژن همکاری لازم را با شهرستان‌های مجاور فاقد این دستگاه داشته باشند که خوشبختانه این مساعدت باعث شد اجرای برنامه با کمترین انحراف انجام شود.

 

 

نیروگاهیان

رضائی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح عیب‌یابی شبکه برق در خراسان رضوی تاکنون تعداد هفت هزار و ۱۵۰ پست هوایی ، ۱۲۰ پست زمینی و هزار و ۸۳ سرکابل بررسی شد که عیوب آنها در نرم افزار وب پم ثبت و دستورکارها با اولویت برای رفع عیوب صادر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=107114
  • نویسنده : سید مجید آزیز
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.