7

شبکه پنج روستای دامغان استان سمنان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 87440
  • 18 مهر 1401 - 20:33
شبکه پنج روستای دامغان استان سمنان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود
"سیدمحمد حسینی‌نژاد" اظهار داشت: در قالب طرح بهارستان، شبکه سیمی روستاهای مهماندوست، نعیم آباد، جزن، تویه رودبار و تویه دروار شهرستان دامغان به طول 18هزار و 900 متر اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تا پایان سال‌جاری، شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی پنج روستای شهرستان دامغان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمحمد حسینی‌نژاد” اظهار داشت: در قالب طرح بهارستان، شبکه سیمی روستاهای مهماندوست، نعیم آباد، جزن، تویه رودبار و تویه دروار شهرستان دامغان به طول ۱۸هزار و ۹۰۰ متر اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

وی افزود: فاز یک پروژه بهینه‌سازی شبکه توزیع برق روستای جزن به مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ متر، احداث شبکه و ۲ ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر برای تامین برق واحدهای مسکن مهر، احداث ۲ هزار و ۶۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت فیدرهای پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی، برقراری شبکه روشنایی معابر بلوارهای نیروی انتظامی و دانشگاه پیام نور، اصلاح شبکه فشار ضعیف سیمی شهرک بوستان و خیابان‌های آیت‌الله نوری و غفاری با تبدیل به کابل خودنگهدار از جمله اقدامات صورت گرفته امور برق این شهرستان از شروع سال‌جاری تاکنون در عرصه خدمت‌رسانی به شمار می‌رود.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه از شروع سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۶۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمده است، بیان کرد: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای این تعداد پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: به منظور تامین برق متقاضیان جدید و توسعه خطوط برق‌رسانی، هفت هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در ۶ ماهه نخست امسال در سطح شهرستان احداث شده است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه طرح تبدیل هشت هزار و ۸۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهرستان دامغان اجرایی شده است، افزود: احداث شبکه جدید در روستاهای صیدآباد، دشتبو، مایان و پست هوایی در روستای صیدآباد برای تامین برق متقاضیان جدید و تبدیل هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی روستاهای دیان، بهاآباد و وامرزان به کابل خودنگهدار از اقدامات صورت پذیرفته این مدیریت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=87440
  • نویسنده : ابوالفضل همتی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.