6

شبکه گاز به صعب‌العبورترین نقاط مازندران رسید

  • کد خبر : 23325
  • 11 اردیبهشت 1399 - 15:15
شبکه گاز به صعب‌العبورترین نقاط مازندران رسید

شبکه گاز به صعب‌العبورترین نقاط مازندران رسید مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شبکه گاز به دورترین و صعب‌العبورترین نقاط استان رسیده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد پور اظهار کرد: پایان پروژه‌های گاز رسانی در استان مازندران تا پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود البته درصورتی که روند ثابت قیمت […]

شبکه گاز به صعب‌العبورترین نقاط مازندران رسید
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شبکه گاز به دورترین و صعب‌العبورترین نقاط استان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد پور اظهار کرد: پایان پروژه‌های گاز رسانی در استان مازندران تا پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود البته درصورتی که روند ثابت قیمت اجناس را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط به‌وجود آمده ناشی از تحریم‌ها و بالا رفتن نرخ ارز، تمام اهتمام بر این است تا با تزریق بودجه عمرانی، پروژه‌های گازرسانی به مناطق صعب‌العبور بدون توقف انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه درحال حاضر گاز به دورترین و صعب‌العبورترین نقاط مازندران رسیده است، بیان کرد: از میان ۶۱ شهر مازندران گازرسانی در ۵۹ شهر استان البته به‌جز بلده و گزنک با ۹۹٫۹ درصد انجام شده است.

این مسؤول تصریح کرد: از بین ۲هزار و ۸۰۰ روستای مازندران ۲هزار و ۲۵۴ روستای استان گازدار است.

احمدپور به اجرای بیش از ۲۱ هزار کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز در استان مازندران، گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی ۲۱۲ روستای مناطق کوهستانی در حال اجرا بوده و ۴۱۷ روستا در مرحله مطالعات گازرسانی قرار دارند..
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23325

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.