2

شبکه گاز پلدختر شنبه ۲۳ فروردین قطع است

  • کد خبر : 21338
  • 22 فروردین 1399 - 20:55
شبکه گاز پلدختر شنبه ۲۳ فروردین قطع است

شبکه گاز پلدختر شنبه ۲۳ فروردین قطع است به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز لرستان روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه گاز شهر پلدختر و روستاهای تابع آن شنبه ۲۳ فروردین ماه قطع می‌شود. بیشتر بخوانید ۱۱۴ حلقه چاه نفت و گاز حفر و تکمیل شد […]

شبکه گاز پلدختر شنبه ۲۳ فروردین قطع است

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز لرستان روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه گاز شهر پلدختر و روستاهای تابع آن شنبه ۲۳ فروردین ماه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:‌ به دلیل انجام پاره‌ای عملیات فنی مهندسی، راه اندازی و وارد مدار کردن ایستگاه CGS شهر پلدختر برای پایداری جریان گاز، دسترسی شهروندان و روستاهای اطراف پلدختر به این امکان به طور موقت محدود می شود.

بر اساس این اطلاعیه قطعی گاز از ساعت هشت تا پایان وقت شنبه خواهد بود.

ایستگاههای CGS از مخفف کلمات city Gas Station گرفته شده است ودارای رگولاتور یا دستگاه کاهنده فشار نیز بوده و عمدتا در ورودی شهرها مورد استفاده واقع می شود..
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21338

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.