4
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان در برنامه زنده تلویزیونی:

شتاب آبرسانی به روستا‌های گلستان با اجرای طرح جهاد آبرسانی/ ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای ۴۳۲ روستا

  • کد خبر : 80419
  • 30 خرداد 1401 - 21:39
شتاب آبرسانی به روستا‌های گلستان با اجرای طرح جهاد آبرسانی/ ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای ۴۳۲ روستا
"ایرج حیدریان" در این‌باره گفت: با اهتمام وزارت نیرو، برنامه‌ریزی شده به ۴۳۲ روستای فاقد شبکه آب شرب در سطح استان گلستان، با اعتبار ۶۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عملیات آبرسانی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از اجرای طرح آبرسانی به ۴۳۲ روستای این استان در قالب طرح جهاد آبرسانی با بیش از ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ایرج حیدریان” در این‌باره گفت: با اهتمام وزارت نیرو، برنامه‌ریزی شده به ۴۳۲ روستای فاقد شبکه آب شرب در سطح استان گلستان، با اعتبار ۶۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عملیات آبرسانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا، حفر ۳۰ حلقه چاه ، ایجاد هزار و ۲۹۱ کیلومتر خطوط شبکه انتقال آب، ساخت مخزن ۲۲ هزار مترمکعبی آب و تاسیس ۱۰ ایستگاه پمپاژ آب از جمله اقداماتی است که برای آبرسانی به این روستا‌ها انجام خواهد شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان همچنین با بیان اینکه منابع آبی هزار و ۷۸ روستا و شهر در گلستان از منابع زیرزمینی و از ۶۲۵ حلقه چاه آب تامین می‌شود افزود: در حال حاضر در استان هزار و ۶۷۶ لیتر در ثانیه کمبود منابع تأمین آب شرب داریم و برنامه‌ریزی‌های مشترکی با آب منطقه‌ای برای برطرف کردن این کمبود‌ها شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در برخی نقاط استان مردم قطعی آب ۱۳ ساعته را تجربه می‌کردند و امسال شرایط تا حدودی بهتر شده است افزود: برای جبران کمبود آب در استان از پارسال تا کنون ۱۵ حلقه چاه به مدار بهره برداری اضافه شده و ۲۰ حلقه چاه هم در حال حفاری و تجهیز است، همچنین برنامه‌ریزی شده تا ۵۰ درصد از میزان کمبود آب در استان طی یک سال آینده جبران شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=80419
  • نویسنده : ولی‌الله ساور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.