6

شرکت برق: در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید

  • کد خبر : 123696
  • 07 اسفند 1402 - 13:47
شرکت برق: در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به زمستانی شدن آب و هوای کشور در هفته جاری، توصیه کرد با توجه به بارش برف در اغلب شهر‌ها و کاهش دمای هوا، مردم در به کاهش مصرف برق و گاز اهتمام کنند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبر گردون؛ مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به زمستانی شدن آب و هوای کشور در هفته جاری، توصیه کرد با توجه به بارش برف در اغلب شهر‌ها و کاهش دمای هوا، مردم در به کاهش مصرف برق و گاز اهتمام کنند.

مصطفی رجبی مشهدی به بیانیه سازمان هواشناسی کشوری که اعلام کرده بود در هفته پیشِ رو، کشور رسما وارد زمستان می‌شود و برف شدید و کاهش قابل توجه دما داریم، اشاره کرد و گفت: هم اکنون شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به ورود سامانه جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز و برق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت رسانی به نیروگاه‌ها رخ دهد از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123696

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.