5

شرکت برق منطقه‌ای مازندران رتبه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی

  • کد خبر : 24182
  • 20 اردیبهشت 1399 - 18:42
شرکت برق منطقه‌ای مازندران رتبه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی
شرکت برق منطقه‌ای مازندران با سهم ۲۹ میلیون دلاری سرمایه گذاری خارجی رتبه نخست سرمایه گذاری‌های خارجی دستگاه‌های مختلف را در استان دارد.

شرکت برق منطقه‌ای مازندران رتبه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی در استان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان امروز در جشن ویدیو کنفرانسی سالانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های این شرکت با مقام‌های ارشد وزارت نیرو گفت: شرکت برق منطقه‌ای مازندران با سهم ۲۹ میلیون دلاری سرمایه گذاری خارجی رتبه نخست سرمایه گذاری‌های خارجی دستگاه‌های مختلف را در استان دارد. افضلی با بیان اینکه سرمایه گذارانی از کشور‌های آلمان، فرانسه و چین؛ در ساخت نیروگاه‌های پراکنده و مقیاس کوچک مازندران سرمایه گذاری کردند افزود: سرمایه گذاران آلمانی پارسال برای تولید ۱۲ مگاوات برق در شهرک صنعتی تشبندان محمودآباد و امسال هم ۲۳ میلیون دلار در حوزه برق مازندران سرمایه گذاری کردند.

نیروگاهیان

به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان پیش بینی می‌شود تا پایان امسال، میزان سرمایه گذاری خارجی در این حوزه به ۱۰۷ مگاوات برسد.
سرمایه گذاران خارجی پارسال برای تولید ۵۰ مگاوات برق در مازندران سرمایه گذاری کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24182

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.