3

شرکت ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می کند

  • کد خبر : 23341
  • 11 اردیبهشت 1399 - 19:37
شرکت ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می کند
شرکت ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می کند و در صورت ایجاد مشکل برای این شرکت نه تنها برای شرکت مشکلاتی بوجود می آورد، بلکه برای صنعت برق وسایر بخش ها مشکلاتی بوجود می آید و تولید و اقتصاد کشور آسیب خواهد دید.

رئیس کل دادگستری زنجان،گفت: شرکت ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می کند و در صورت ایجاد مشکل برای این شرکت نه تنها برای شرکت مشکلاتی بوجود می آورد، بلکه برای صنعت برق وسایر بخش ها مشکلاتی بوجود می آید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار بازار، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در شرکت ایران ترانسفور زنجان برگزار شد، گفت: در سال جهش تولید باید مشکلات واحدهای تولیدی استان با برنامه ریزی و مدیریت درست رفع شود.

وی با بیان اینکه از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان حل مشکلات و گره شرکت ترانسفو زنجان بود ، اظهار داشت: خوشبختانه این مشکل حل شد و به تولید آسیب نرسید.

رئیس کل دادگستری زنجان،با بیان اینکه در گذشته شرکت ترانسفوی زنجان با مشکلات عدیده ای مواجه بود، گفت: با ورود دستگاه قضایی استان و دستور ریاست قوه قضاییه و دفتر ایشان جهت پیگیری مشکلات ترانسفو زنجان این پیگیریها وارد فاز جدید و حساسی شد که با ورود قضایی و حقوقی در سال ۹۸ از ورود مبلغ قابل توجهی خسارت به دولت و بیت المال جلو گیری شد.

صادقی نیارکی تاکید کرد: از اولویتهای رییس قوه قضاییه مبارزه با فساد می باشد و در این راستا تحقق این سیاست در استان توفیقات بسیار خوبی حاصل شد.

نیروگاهیان

وی افزود: در این شرکت برابر گزارش ۲۰۰۰ کارگر مشغول به کار هستند و ترانسفو زنجان یکی از شرکت های مهم و موثر در تولید این محصول و همچنین در اقتصاد کشور دارد.

رئیس کل دادگستری زنجان، تصریح کرد: حمایت از چنین شرکتها یک تکلیف است و دستگاه قضایی استان حمایت همه جانبه از این شرکتها را دارد و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در سال ۹۸ کارنامه خوبی داشت.

صادقی نیارکی گفت: شرکت ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می کند و در صورت ایجاد مشکل برای این شرکت نه تنها برای شرکت مشکلاتی بوجود می آورد، بلکه برای صنعت برق وسایر بخش ها مشکلاتی بوجود می آید و تولید و اقتصاد کشور آسیب خواهد دید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23341

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.