6

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به درجۀ الف ارتقا یافت

  • کد خبر : 16364
  • 09 بهمن 1398 - 10:43
شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به درجۀ الف ارتقا یافت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت : درجه این شرکت از ب مثبت به الف ارتقا پیدا کرد .   بیشتر بخوانید شرکت توزیع ۲۳۳ میلیارد تومان مطالبات برق در استان بوشهر دارد برآورد اقتصادی بهره برداری از ریکلوزرها در شبکه توزیع نیروی برق با مطالعه موردی استان بوشهر   نیروگاهیان به […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت : درجه این شرکت از ب مثبت به الف ارتقا پیدا کرد .

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اردشیر مذکوری در این رابطه اظهار داشت : ارتقاء درجه شرکت با پیگیری های انجام شده از سوی شرکت توانیر به این شرکت ابلاغ گردید.

وی افزود : این مهم با ارزیابی و بررسی آمار و اطلاعات مربوط به شاخص های موثر در تعیین درجه شرکت توزیع نیروی برق استان محقق شده است که حاصل تلاش و کوشش همکاران این شرکت می باشد که با زحمات خود موجب بهبود شاخص های شرکت گردیده اند.

مذکوری ادامه داد : با توجه به نقشه کلیدی و مهم انرژی برق در زندگی مشترکان و همچنین توسعه استان ، وظیفه سنگینی بر دوش همکاران ما در مجموعه صنعت برق استان می باشد و همواره تلاش می کنیم با بهبود سطح کیفی خدمات رضایت بیشتر مردم عزیز استان را جلب نمائیم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16364

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.