4
طی چهل و هشت ساعت کار پیوسته و جهادی

شستشوی شیمیایی کندانسور واحد چهار نیروگاه شهید مفتح انجام شد

  • کد خبر : 101867
  • 10 اردیبهشت 1402 - 10:31
شستشوی شیمیایی کندانسور واحد چهار نیروگاه شهید مفتح انجام شد
شستشوی شیمیایی کندانسور واحد چهار نیروگاه شهید مفتح با هدف رفع محدودیت های تولید و آمادگی حداکثری این واحد برای تولید در پیک مصرف تابستان امسال با موفقیت انجام شد.

شستشوی شیمیایی کندانسور واحد چهار نیروگاه شهید مفتح انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح و به نقل از مدیر امور شیمی، شستشوی شیمیایی کندانسور واحد چهار نیروگاه شهید مفتح با هدف رفع محدودیت های تولید و آمادگی حداکثری این واحد برای تولید در پیک مصرف تابستان امسال با موفقیت انجام شد.

افشین غفاری با اعلام این خبر افزود: شستشوی شیمیایی کندانسور واحد چهار نیروگاه شهید مفتح طی چهل و هشت ساعت کار پیوسته و جهادی در شرایط سخت و نامساعد دما و تنفس با موفقیت به پایان رسید.

مدیر امور شیمی نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه پیش از این شستشوی کندانسور واحد های دو و سه با موفقیت به انجام رسیده است افزود: تجربیات این کار در واحد‌های دو و سه موجب شد تا علاوه بر رفع برخی اشکالات و افزایش کیفیت انجام کار، تمیزی بیش از ۸۵ درصد لوله های کندانسور و صرفه‌جویی ۷۵ درصدی هزینه و افزایش قابل توجه راندمان واحد شماره چهار نیروگاه را در پی داشته باشد.

 

 

نیروگاهیان

غفاری در پایان خاطرنشان کرد مواد مصرفی و جدیدترین روش شستشوی شیمیایی کندانسور واحد‌های نیروگاه شهید مفتح برای اولین بار با موفقیت در واحد شماره دو این مجموعه انجام شد و طی نشستی از طریق ویدئو کنفرانس به سایر نیروگاه های کشور معرفی گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=101867
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.