3

شناسایی ۳۶۰۰ مشترک پرمصرف برق در شهرستان جیرفت کرمان

  • کد خبر : 5056
  • 07 خرداد 1398 - 18:25
شناسایی ۳۶۰۰ مشترک پرمصرف برق در شهرستان جیرفت کرمان

مدیر برق شهرستان جیرفت گفت: ۳۶۰۰ مشترک پرمصرف برق در این شهرستان شناسایی شده و به‌زودی به آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “غلامعباس انجم شعاع” با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به ۳۶۰۰ مشترک پرمصرف در دست اقدام است، گفت: تمامی مشترکان در صورت کاهش مصرف برق و رعایت الگوی مصرف در […]

مدیر برق شهرستان جیرفت گفت: ۳۶۰۰ مشترک پرمصرف برق در این شهرستان شناسایی شده و به‌زودی به آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “غلامعباس انجم شعاع” با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به ۳۶۰۰ مشترک پرمصرف در دست اقدام است، گفت: تمامی مشترکان در صورت کاهش مصرف برق و رعایت الگوی مصرف در ماه‌های خرداد تا پایان شهریور سال جاری نسبت به سال گذشته، مشمول تخفیف بهای برق می‌شوند.
وی افزود: مشترکان پرمصرف با توجه به مصارف برق ماه‌های خرداد تا شهریور سال گذشته مشخص شده‌اند که توصیه می‌شود اینگونه مشترکان در رعایت الگوی مصرف دقت بیشتری نموده تا مشمول پرداخت هزینه‌های اضافه نشوند.
مدیر برق شهرستان جیرفت ادامه داد: الگوی مصرف برق در این شهرستان از فروردین تا پایان مهرماه حداکثر ۲۰۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال ماهانه حداکثر ۲۰۰ کیلووات ساعت برآورد شده است.
وی با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ منابع و کمک به اقتصاد صورت می‌گیرد، گفت: مشترکان گرامی به جای دریافت قبض کاغذی، می‌توانند از طریق پیامک و اپلیکیشن شرکت توزیع برق جنوب کرمان علاوه بر دریافت قبض الکترونیکی از سایر خدمات این شرکت استفاده نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5056

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.