3
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

شهدا و ایثارگران تداوم بخش نهضت حسینی هستند

  • کد خبر : 84179
  • 30 مرداد 1401 - 11:44
شهدا و ایثارگران تداوم بخش نهضت حسینی هستند
"سید یعقوب محمد مرادی" در نشست با آزادگان و ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های مرکزی، لرستان و همدان با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ و پایداری اصول انقلاب، گفت: قطعاً رسیدگی به خانواده آزادگان، شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، وظیفه اصلی مدیران است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران اظهار داشت: شهدا، ایثارگران و آزادگان تداوم بخش نهضت حسینی هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سید یعقوب محمد مرادی” در نشست با آزادگان و ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های مرکزی، لرستان و همدان با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ و پایداری اصول انقلاب، گفت: قطعاً رسیدگی به خانواده آزادگان، شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، وظیفه اصلی مدیران است.

وی افزود: شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند و باید با انجام خدمت شبانه‌روزی و رسیدگی به خانواده این عزیزان، حق آنها را ادا کنیم.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، بیان کرد: شهدا با نثار جان عزیزشان به بهترین شکل به وظیفه خود عمل نمودند و مسئولیت را برای ما دشوار کردند.

وی آزادگان و شهدای وزارت نیرو را ستارگان درخشان این وزارتخانه دانست و گفت: وزارت نیرو پس از انقلاب اسلامی در همه رده‌های مسئولیتی از وزیر نیرو، شهید عباسپور تا کارکنان شریف خود را برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

 

 

نیروگاهیان

مرادی بیان کرد: نیروی انسانی باید رفتار انقلابی داشته باشد و حضور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تضمینی برای آینده انقلاب و موفقیت دولت است.

وی همچنین به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح کردند.

در پایان این نشست از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان صنعت آب و برق استان‌های مرکزی، لرستان و همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=84179
  • نویسنده : مریم آجرلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.