6

شکسته شدن رکورد تولید ۱۴ ساله انرژی در سد و نیروگاه کارون ۳

  • کد خبر : 23072
  • 09 اردیبهشت 1399 - 15:00
شکسته شدن رکورد تولید ۱۴ ساله انرژی در سد و نیروگاه کارون ۳
سید حمید صالحی مدیرعامل سد کارون ۳ با اشاره به بارش و نزولات آسمانی مناسب در سال آبی ۹۷ -۹۸ و ذخیره سازی مناسب آب پشت سد تصریح کرد: با تلاش و کوشش کارکنان مجموعه شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ جهت آماده نگه داشتن واحدهای نیروگاهی، رکورد تولید ۱۴ ساله در این نیروگاه ها شکسته شد.

صالحی مدیر عامل سد کارون ۳ از شکسته شدن رکورد ۱۴ ساله تولید انرژی در آن سد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان،سید حمید صالحی مدیرعامل سد کارون ۳ با اشاره به بارش و نزولات آسمانی مناسب در سال آبی ۹۷ -۹۸ و ذخیره سازی مناسب آب پشت سد تصریح کرد: با تلاش و کوشش کارکنان مجموعه شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ جهت آماده نگه داشتن واحدهای نیروگاهی، رکورد تولید ۱۴ ساله در این نیروگاه ها شکسته شد.

وی افزود تولید سال ۹۸ این نیروگاه نسبت به سال های ۹۶ _۹۷ رشد ۲۰۰ درصدی و در مقایسه با سال‌های گذشته نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که باید از مجموعه تلاشگر این سد و همچنین از همکاری های صورت گرفته در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان در راستای پشتیبانی از تولید و آماده نگه داشتن کلیه شرایط بهره برداری در سال ۹۸ قدردانی بعمل آورد.

نیروگاهیان

صالحی مدیرعامل شرکت مدیریت ادامه داد: با توجه به مزین شدن سال ۹۹ به شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت پیروی از آن، به یاری خداوند متعال هم اکنون نیروگاه مذکور با تمام توان و همت خود آمادگی لازم را جهت توان حداکثری در تامین پیک مصرف تابستان سال جاری و همکاری مستمر با مدیریت شبکه کشور جهت تولید انرژی پایدار را در برنامه کاری خود دارد.

گفتنی است نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد کارون ۳ یکی از بزرگترین نیروگاه های برق آبی ایران به شمار می رود که با توجه به قابلیت موجود در آن نقش بسیار موثری در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه برق سراسری ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23072

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.