2

شکستگی خط انتقال آب شرب در سنندج ترمیم شد

  • کد خبر : 119618
  • 19 دی 1402 - 13:27
شکستگی خط انتقال آب شرب در سنندج ترمیم شد
این شکستگی روز دوشنبه در مرکز شهر سنندج رخ داد که به واسطه این شکستگی، آب شرب منطقه نسبتا وسیعی از قسمت مرکزی شهر سنندج قطع شده بود. این درحالیست که از همان ابتدای شکستگی، اکیپ‌های امداد و حوادث شرکت آبفا با حضور در محل حادثه عملیات ترمیم را آغاز کردند و پس از تلاش بسیار، این شکستگی که منطقه وسیعی از قسمت مرکزی شهر سنندج را برای ساعاتی دچار بی آبی کرده بود، با آمادگی این اکیپ ها شکستگی رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو(پاون)،شکستگی خط انتقال ۱۵۰ میلیمتری آب شرب خیابان طالقانی شهر سنندج پس از چند ساعت تلاش بی وقفه نیروهای شرکت آبفا کردستان ترمیم و آب شرب در شبکه برقرار شد.
این شکستگی روز دوشنبه در مرکز شهر سنندج رخ داد که به واسطه این شکستگی، آب شرب منطقه نسبتا وسیعی از قسمت مرکزی شهر سنندج قطع شده بود.
این درحالیست که از همان ابتدای شکستگی، اکیپ‌های امداد و حوادث شرکت آبفا با حضور در محل حادثه عملیات ترمیم را آغاز کردند و پس از تلاش بسیار، این شکستگی که منطقه وسیعی از قسمت مرکزی شهر سنندج را برای ساعاتی دچار بی آبی کرده بود، با آمادگی این اکیپ ها شکستگی رفع شد.
در این عملیات که شامگاه دوشنبه به پایان رسید اکیپ‌های امداد و حوادث شرکت آبفا کردستان حضور داشتند و پس از تلاش چندساعته شکستگی مذکور ترمیم و آب شرب در شبکه جریان یافت.
این گزارش حاکی است شرکت آبفا کردستان از همان آغاز شکستگی، نسبت به اطلاع رسانی موضوع از طریق رادیو و تلویزیون و شبکه های اجتماعی اقدام و از صبر و همراهی شهروندان تا رفع و ترمیم شکستگی تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=119618

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.