3
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خبر داد:

شکستگی خط انتقال آب شرب شهر جوانرود بدون قطعی آب ترمیم شد

  • کد خبر : 127767
  • 18 فروردین 1403 - 11:50
شکستگی خط انتقال آب شرب شهر جوانرود بدون قطعی آب ترمیم شد
رضا داودی با اعلام این خبر گفت: به دنبال شکستگی خط انتقال آب شرب سایز ۳۵۰ فولادی در حومه شهرک امینی، اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفای جوانرود با همکاری شهرداری

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب کشور،  رضا داودی با اعلام این خبر گفت: به دنبال شکستگی خط انتقال آب شرب سایز ۳۵۰ فولادی در حومه شهرک امینی، اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفای جوانرود با همکاری شهرداری و با در اختیار قرار دادن یک دستگاه لودر جهت خاکبرداری، به سرعت در محل حادثه حضور یافته و پس از انجام تمهیدات لازم، عملیات ترمیم شکستگی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۸ فروردین آغاز و پس از ۱۲ ساعت فعالیت بی وقفه با وجود شرایط سخت کاری و باتلاقی بودن محل، در ساعت ۸ شب به اتمام رسید.

وی افزود: به دلیل انباشت نخاله های ساختمانی در محل حادثه که به عمق بیش از ۶ متر می رسید و همچنین به دلیل ریزشی بودن خاک محل، خاکبرداری طی سه مرحله انجام شد. از طرف دیگر جوشکاری خط فولادی در دو نقطه با وجود آب در خط انتقال، سبب طولانی شدن زمان ترمیم محل شکستگی شد.

داودی خاطرنشان کرد: عملیات رفع حادثه توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این امور و با پیگیری‌های مستمر مهندس همه خانی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا و با حضور و نظارت مستقیم کارشناسان این معاونت و همچنین همکاری آقای امامی شهردار جوانرود، در یک تلاش جهادی انجام شد که جا دارد از همراهی و همکاری این عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

گفتنی است که طول خط انتقال آب شرب روانسر به جوانرود بیش از ۲۶ کیلومتر است که از طریق ایستگاه پمپاژ صادق آباد به مخزن میان راهی و از آنجا به صورت ثقلی به شهر جوانرود انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127767

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.