5

شیوع کرونا تاثیری بر کار بازرسین آژانس انرژی اتمی در ایران ندارد

  • کد خبر : 19356
  • 19 اسفند 1398 - 20:13
شیوع کرونا تاثیری بر کار بازرسین آژانس انرژی اتمی در ایران ندارد

شیوع کرونا تاثیری بر کار بازرسین آژانس انرژی اتمی در ایران ندارد شیوع نوع جدید ویروس کرونا در ایران تاثیری بر کار بازرسین آژانس بین المللی انرژی هسته ای برای نظارت بر اجرای برنامه هسته ای توسط ایران ندارد.   بیشتر بخوانید درخواست اطلاعات و دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی باید مبانی حقوقی داشته […]

شیوع کرونا تاثیری بر کار بازرسین آژانس انرژی اتمی در ایران ندارد

شیوع نوع جدید ویروس کرونا در ایران تاثیری بر کار بازرسین آژانس بین المللی انرژی هسته ای برای نظارت بر اجرای برنامه هسته ای توسط ایران ندارد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از اسپوتنیک، روز دوشنبه دبیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای در وین در این خصوص اطلاع داد.

وی در جمع خبرنگاران ضمن صحبت در خصوص اینکه

شیوع کرونا تاثیری بر کار بازرسین آژانس انرژی اتمی در ایران ندارد توضیح داد: « کار بازرسین در ایران فعلا بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دارد.»

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-۱۹» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از ۷۶ کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از ۸۰ هزار نفر فراتر رفت ، ۳۰۱۲ نفر جان باختند و بیش از ۵۲ هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان در خارج از چین در ۷۶ کشور از ۱۲٫۵ هزار نفر فراتر رفته است و ۲۱۴ نفر نیز جان باختند.

بر اساس آخرین آمار تهیه شده در دانشگاه جانز هاپکینز بیش از ۱۰۹۰۰۰ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از ۸۰۶۰۰ نفر آنها در چین هستند. فوتی ها در جهان به ۳۷۹۹ افزایش یافته است و بیش از ۶۰۶۰۰ نفر بهبود یافته‌اند..
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19356

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.