2

صادرات برق نداریم/ احداث نیروگاه‌های کوچک در سطح استان

  • کد خبر : 8113
  • 20 مهر 1398 - 6:37
صادرات برق نداریم/ احداث نیروگاه‌های کوچک در سطح استان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در گفت‌وگو با تبریز جوان؛ صادرات برق نداریم/ احداث نیروگاه‌های کوچک در سطح استان روشنی میلانی گفت: واردات برق از کشور ارمنستان انجام می‌شود، بدین ترتیب که گاز کشورمان به ارمنستان صادر شده ولی برق از این کشور وارد می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ، افشین روشنی میلانی، مدیرعامل شرکت برق […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در گفت‌وگو با تبریز جوان؛ صادرات برق نداریم/ احداث نیروگاه‌های کوچک در سطح استان

روشنی میلانی گفت: واردات برق از کشور ارمنستان انجام می‌شود، بدین ترتیب که گاز کشورمان به ارمنستان صادر شده ولی برق از این کشور وارد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ، افشین روشنی میلانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز جوان، با اشاره به واردات و صادرات برق از کشور اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه صادرات برق هیچ فعالیتی نداریم.

وی گفت: واردات برق از کشور ارمنستان انجام می‌شود، بدین ترتیب که گاز کشورمان به ارمنستان صادر شده ولی برق از این کشور وارد می‌کنیم. تعدادی نیروگاه کوچک در سطح استان برای تامین برق مورد نیاز در حال احداث است.

میلانی با اشاره به آخرین وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی هریس خاطرنشان کرد: سوخت این نیروگاه با گاز مازوت بوده که فاز اول آن در سفر اخیر ریاست جمهروی افتتاح و به بهره‌برداری رسید یک واحد به طور کامل وارد مدار شده اشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، یادآور شد: برق تبریز از طریق نیروگاه‌های تبریز، بناب، هریس و اردبیل تامین می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8113

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.