3
مدیرعامل یک گروه خدمات فنی و مهندسی:

صادرات خدمات فنی، مهندسی برق به ۷ کشور حاشیه خلیج فارس

  • کد خبر : 62789
  • 12 آبان 1400 - 11:43
صادرات خدمات فنی، مهندسی برق به ۷ کشور حاشیه خلیج فارس
به گفته محمد بهزاد، این گروه در زمينه‌ پروژه‌هاي انتقال نيرو اولين و بزرگترين صادر كننده خدمات فني – مهندسي در كشور است كه پروژه‌هاي متعددي در كشورهاي امارات متحده عربي، بنگلادش، افغانستان، سوريه، بنين، يمن و نيجر را به پايان رسانيده و يا در دست اجرا دارد.

مدیرعامل یک گروه خدمات فنی و مهندسی گفت: گروه تخصصی ما در زمینه‌های پروژه‌های انتقال نیرو اولین و بزرگترین صادر کننده خدمات فنی – مهندسی در کشور است و توانسته به بیش از ۷ کشور حاشیه خلیج فارس و تعدادی از دیگر کشور‌ها این خدمات را صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد بهزاد” در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران اظهار کرد: گروه پارسیان به عنوان یک گروه پیشگام ایرانی همزمان با گسترش توانمندی‌ها و فعالیت‌های خود در زمینه‌های طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه‌های برق رسانی صنعتی در صنایع پالایشگاهی، پتروشیمی، گاز و همچنین خطوط قطارهای شهری و بین شهری و برقی کردن خطوط ریلی، پست‌های فشارقوی و فشار متوسط، خطوط انتقال نیرو، نیروگاه‌ها، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق با کارفرمایان مختلف در داخل و خارج از کشور فعالیت دارد.

 

نیروگاهیان

به گفته وی، این گروه در زمینه‌ پروژه‌های انتقال نیرو اولین و بزرگترین صادر کننده خدمات فنی – مهندسی در کشور است که پروژه‌های متعددی در کشورهای امارات متحده عربی، بنگلادش، افغانستان، سوریه، بنین، یمن و نیجر را به پایان رسانیده و یا در دست اجرا دارد.
وی با بیان اینکه این گروه سه دوره عنوان صادر کننده نمونه خدمات فنی – مهندسی را دریافت کرده است، گفت: گروه شامل شرکت‌های توسعه پست‌های فشارقوی(پیمانکار عمومی و شرکت مادر گروه در اجرای پروژه‌ها به صورت کلید در دست)، شرکت توسعه نیروگاه‌ها و صنایع (پیمانکار عمومی در پروژه‌های نیروگاهی و صنایع)، شرکت توسعه ریل (پیمانکار عمومی در پروژه‌های تامین برق خطوط قطارهای شهری و بین شهری) و شرکت پیمان خطوط گستر (پیمانکار عمومی در پروژه‌های سیستم‌های حفاظت و کنترل نیومریک، مرکز اسکادا و سیستم‌های مخابراتی) است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=62789
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.