10
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خبر داد:

صدور قبض رایگان برق برای ۹۱ هزار مشترک در هرمزگان

  • کد خبر : 40460
  • 22 دی 1399 - 15:48
صدور قبض رایگان برق برای ۹۱ هزار مشترک در هرمزگان
"هاجر عبدی" در این رابطه گفت: طرح برق امید و رایگان شدن قبض برق مشترکان کم مصرف از آبان امسال آغاز شد و در نخستین دوره آن 91 هزار مشترک شامل 18.5 درصد مشترکان خانگی، مشمول طرح برق امید شده و صورتحساب آنها رایگان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از صدور قبض رایگان برای ۹۱ هزار مشترک در طرح برق امید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “هاجر عبدی” در این رابطه گفت: طرح برق امید و رایگان شدن قبض برق مشترکان کم مصرف از آبان امسال آغاز شد و در نخستین دوره آن ۹۱ هزار مشترک شامل ۱۸٫۵ درصد مشترکان خانگی، مشمول طرح برق امید شده و صورتحساب آنها رایگان محاسبه می‌شود.
عبدی با بیان اینکه برق امید، برای اصلاح مصرف و حمایت از مشترکان خانگی کم‌مصرف طراحی و پیاده‌سازی شده است، اظهار داشت: در این طرح مشترکانی که از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه مصرف برق ماهانه کمتر از ۴۰۰ کیلووات داشته باشند، قبض آنها رایگان می‌شود، از ابتدای دی ماه نیز با توجه به تغییر تعرفه برق در زمستان، مشترکانی که مصرف آنها کمتر از ۸۰ کیلووات باشد شامل این طرح می‌شود.

به گفته وی، استان هرمزگان هم اکنون دارای ۷۲۱ هزار مشترک است که ۵۸۸ هزار مشترک آن خانگی هستند. در این طرح مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک می‌شوند که برای هر دسته از مشترکان الگوی مصرف مصرف تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: انتظار می‌رود با اصلاح میزان مصرف، مشترکان خوش مصرف به تعداد مشترکان کم مصرف اضافه شده و با این وضعیت، میزان مصرف برق مشترکان خانگی کاهش یابد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.
عبدی در ادامه تصریح کرد: مشترکان برای مشاهده میزان مصرف و آگاهی از قرار گرفتن در ردیف مشترکان کم مصرف می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من روی تلفن‌های همراه اطلاعات مصرف را خود را مشاهده کنند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40460
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.