7

صدور پیامک از شرکت برق تنها برای اطلاع مردم است

  • کد خبر : 22729
  • 04 اردیبهشت 1399 - 20:13
صدور پیامک از شرکت برق تنها برای اطلاع مردم است
علیرضا کاشی  در خصوص پیامک‌های ارسالی به مشترکین برق، اظهار کرد: وزیر نیرو اعلام کرد به لحاظ کمک به مردم و همراهی کردن با آن‌ها، لازم نیست قبوض برق به مدت دو ماه پرداخت شود.

سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد گفت: صدور پیامک هزینه قبض برق تنها برای اطلاع مردم است و این به معنی پرداخت نیست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار فارس در مشهد، علیرضا کاشی  در خصوص پیامک‌های ارسالی به مشترکین برق، اظهار کرد: وزیر نیرو اعلام کرد به لحاظ کمک به مردم و همراهی کردن با آن‌ها، لازم نیست قبوض برق به مدت دو ماه پرداخت شود.

سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد ادامه داد: بنابراین طبق این گفته شرکت برق مشهد هم تا خرداد ماه با مردم همراهی کرده و پس از آن اقدام به اخذ هزینه می‌کند، هرچند که توصیه ما به مشترکین پرداخت هزینه قبض است؛ چرا که پس از این مدت پرداخت قبض مشکل می‌شود.

نیروگاهیان

وی بیان کرد: البته ما در این مدت به‌صورت پیامکی میزان هزینه قبض را برای مشترکین پیامک می‌کنیم و این پیامک صرفا برای اطلاع به آن‌ها است.

کاشی تصریح کرد: همچنین شماره‌ای به مردم اعلام کرده‌ایم(۳۲۱۱۲۱۲۱) تا مردم شماره کنتور خود را به آن‌ها ارسال کنند تا نیاز به اعزام مامور نباشد؛ اما کمتر از ۱۰ درصد مردم مشارکت کرده‌اند، بنابراین مامورین ما مجبور به حضور درب منازل هستند.

سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد تاکید کرد: هیچ کدام از این موارد به معنی پرداخت قبض توسط مردم نیست و تنها برای اطلاع آن‌ها از میزان قبض است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22729

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.