5

صرفه‌جویی بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال در توزیع برق شیراز

  • کد خبر : 50424
  • 02 خرداد 1400 - 15:50
صرفه‌جویی بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال در توزیع برق شیراز
"حسین صالحی" در جمع خبرنگاران، از تشدید اقدامات برنامه‌ریزی شده برای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق در ایام تابستان خبر داد و گفت: در راستای اهداف کنترل مصارف غیرمجاز مشترکان، جمع‌آوری ریسه‌های برق از مراکز تجاری و همچنین دستکاری کنتور و جمع‌آوری کنتورهای معیوب در دستور کار قرار گرفت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز، از صرفه‌جویی بیش از ۵۱ میلیارد ریال با شناسایی و رفع عیب ۵۹۵۸ کنتور معیوب در آزمایشگاه مرکزی این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین صالحی” در جمع خبرنگاران، از تشدید اقدامات برنامه‌ریزی شده برای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق در ایام تابستان خبر داد و گفت: در راستای اهداف کنترل مصارف غیرمجاز مشترکان، جمع‌آوری ریسه‌های برق از مراکز تجاری و همچنین دستکاری کنتور و جمع‌آوری کنتورهای معیوب در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته اقدامات مرتبط با مدیریت مصرف انرژی برق، منجر به صرفه‌جویی بالغ بر ۲۵۰ مگاوات شده است.

 

نیروگاهیان

صالحی با اشاره به اینکه افزایش تمایل افراد به حضور در بازارهای مالی رمز ارزها، منجر به افزایش تقاضا برای نصب دستگاه‌های ماینر همراه شده است، گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر ۴۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز، که به شکل غیرقانونی در نقاط مختلف تحت مدیریت توزیع برق شیراز نصب شده بود، کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز با دستگاه‌های قضایی و انتظامی در شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه، گفت: سوءاستفاده برخی مشترکان از انرژی برق و اقدام به استخراج رمز ارز، طی یک سال گذشته منجر به خسارت قابل توجهی به شرکت توزیع برق شیراز شده است.
صالحی با بیان اینکه وارد شدن این حجم از خسارت به دلیل مصرف غیرمجاز ۶۸۰۰  مگاوات ساعت انرژی برق بوده است، یادآور شد: در این مدت ۴۷۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز با هماهنگی قضایی توسط ماموران انتظامی در نقاط مختلف تحت مدیریت شرکت کشف و ضبط شده است. طرح شناسایی و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از برق و نصب کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرقانونی، همچنان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50424
  • نویسنده : سید باقر احمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.