4

صرفه جویی ۱۰۰ میلیونی با حذف قبض برق

  • کد خبر : 10715
  • 24 آذر 1398 - 11:24
صرفه جویی ۱۰۰ میلیونی با حذف قبض برق

معاون امور مشترکین شرکت برق استان قم گفت: با اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برق در دوماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازصدا و سیما،معاون امور مشترکین شرکت برق استان قم با اعلام این خبر افزود: پیش بینی می شود با حذف […]

معاون امور مشترکین شرکت برق استان قم گفت: با اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برق در دوماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازصدا و سیما،معاون امور مشترکین شرکت برق استان قم با اعلام این خبر افزود: پیش بینی می شود با حذف قبوض کاغذی طی یکسال ۶۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شود.

آقای موسوی با اشاره به پانصدو هفتاد و دو هزار مشترک برق در استان افزود: با همکاری خوب مردم، در حال حاضر اطلاعات ۹۷ درصد از مشترکان را جمع آوری کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه روز افزون قم و محدودیت برای تامین نیروی انسانی، از نیروهایی که آزاد می شوند در حذف قبوض برق در بهره وری و خدمات رسانی بهتر به مردم استفاده خواهد شد.

معاون امور مشترکین شرکت برق استان قم افزود: از اول مهر بررسی هایی که انجام شده حدود ۲۵ هزار مشترک برق به علت ارسال نشدن شماره تلفن همرا یا اشتباه بودن شماره همراه، پیامک دریافت نمی کنند که می توانند با مراجعه به سایت شرکت برق استان به آدرس  www.qepd.co.ir و یا با سرشماره ۱۰۰۰۱۰۰۱۲۱ و سامانه غیره حضوری ۳۱۲۱ نسبت به ثبت شماره تلفن خود برای ارسال قبض مصرفی برق اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10715

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.