5

صرفه جویی ۳۸۰۰مگاواتی در مصرف برق کشور

  • کد خبر : 14798
  • 28 دی 1398 - 9:06
صرفه جویی ۳۸۰۰مگاواتی در مصرف برق کشور

معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: در تابستان امسال بیش از سه هزار و ۸۰۰ مگاوات در بخش مصرف صرفه جویی شده و امیدوار به تداوم این روند هستیم.   بیشتر بخوانید امروز مدیرعامل جدید توزیع برق اردبیل منصوب می‌شود نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو با روابط عمومی های […]

معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: در تابستان امسال بیش از سه هزار و ۸۰۰ مگاوات در بخش مصرف صرفه جویی شده و امیدوار به تداوم این روند هستیم.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیمای اردبیل همایون حائری در جلسه معارفه مدیر عامل جدید شرکت برق استان اردبیل عنوان کرد: شرکت‌های توزیع ویترین و سردمدار فعالیت‌های صنعت برق هستند که کل علوم مهندسی، اقتصادی و علوم اجتماعی را شامل می‌شود.

وی افزود: در تابستان امسال با مدیریت شرکت توانیر و همکاران صنعت برق بیش از سه هزار و ۸۰۰ مگا وات در بخش مصرف صرفه جویی شده است همچنین در مورد حذف قبوض کاغذی از لحاظ محیط زیستی و اقتصادی بهره بردیم.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: به ازای هر کیلو وات ساعت باید ۳۰۰ و یا ۴۰۰ یورو پول بپردازیم و اگر این مقدار تبدیل به ریال شده و به پنج هزار ضرب شود مشخص می‌شود که با صرفه جویی در مصرف برق چقدر صرفه اقتصادی ایجاد شده است.

حائری افزود: خوشبختانه ظرفیت نصب شده دو برابر مصرف استان اردبیل می‌باشد و این برق مازاد باید در راستای شکل گیری صنایع باشد، تا اشتغال زایی بیشتر ‌شده و جوانان این استان مشغول به کار شوند و در این زمینه باید فرصتی برای مردم ایجاد کنیم.

در این جلسه حسین قدیمی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل معرفی و از زحمات حسن محمدی مدیر عامل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14798

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.