4
مدیرعامل آبفای مازندران مطرح کرد

صرف ۶۱۹ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی نوشهر

  • کد خبر : 118354
  • 14 آذر 1402 - 0:26
صرف ۶۱۹ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی نوشهر
بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر درطرح ملی آبرسانی روستایی ،  20 پروژه شامل 4 مجتمع و 16 پروژه تک روستایی  با برخورداری 45 روستا  تعریف شد، افزود: 18 پروژه شامل 4 مجتمع و 14 پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به صرف بیش از ۶۱۹ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی در شهرستان نوشهر طی سال‌های گذشته، گفت: از این اعتبار مبلغ ۳۱۸ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان نوشهر هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر درطرح ملی آبرسانی روستایی ،  ۲۰ پروژه شامل ۴ مجتمع و ۱۶ پروژه تک روستایی  با برخورداری ۴۵ روستا  تعریف شد، افزود: ۱۸ پروژه شامل ۴ مجتمع و ۱۴ پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است.

وی با بیان اینکه از این پروژه‌ها در فاز اول محرومیت زدایی، ۳ پروژه به نام‌های مجتمع آبرسانی شهدای اویل ، آبرسانی روستای بین و منوچهرکلا مشتمل بر ۱۱ روستا تعریف شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه‌ها شامل احداث ۱۱ باب مخزن زمینی به حجم ۲۴۵۰ متر مکعب و ۱۱ واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای لوله گذاری ۲۴ کیلومتر خط انتقال  و ۲۹ کیلومتر شبکه توزیع آب ، تهیه ، نصب و راه‌اندازی ۱ دستگاه دیزل ژنراتور و جا به جایی ۱۳۰۰ فقره انشعاب است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: تا کنون ۲ باب مخازن زمینی به حجم ۸۰۰ مترمکعب احداث و ۳ کیلومتر خط انتقال و ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب به اجرا در‌آمده است.

وی میزان پیشرفت فیزیکی مجتمع شهدای اویل را ۱۷ درصد، آبرسانی روستای بین را  ۱۵/۶۳ درصد و منوچهرکلا را  ۷۱/۹۶ درصد دانست.

برارزاده خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت‌زدایی نیز ۶ روستا از روستاهای شهرستان نوشهر در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)پیش بینی شده که پس از ابلاغ این قرارداد ، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=118354
  • نویسنده : بهمن آذرمنش
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.