5
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر عنوان کرد:

ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین پایدار آب و برق در استان بوشهر

  • کد خبر : 49598
  • 22 اردیبهشت 1400 - 19:45
ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین پایدار آب و برق در استان بوشهر
"علی محمدی" در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها در سطح کشور و استان بوشهر، شرایط ویژه‌ای از نظر تامین نیازهای مردم پیش روی ما قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم. کاهش ذخیره سدهای کشور موجب بروز چالش‌هایی در راستای تامین آب شرب و کشاورزی و همچنین تولید برق از نیروگاه‌های برق‌آبی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط استان بوشهر و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نیرو، باید تدابیر ویژه‌ای برای عبور از فصل تابستان و تامین پایدار آب و برق هم‌استانی‌ها اتخاذ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی محمدی” در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها در سطح کشور و استان بوشهر، شرایط ویژه‌ای از نظر تامین نیازهای مردم پیش روی ما قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم. کاهش ذخیره سدهای کشور موجب بروز چالش‌هایی در راستای تامین آب شرب و کشاورزی و همچنین تولید برق از نیروگاه‌های برق‌آبی خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر با اشاره به توصیه‌های موکد مسئولان انرژی، خاطرنشان کرد: با توجه دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نیرو، اتخاذ تدابیر ویژه برای عبور از فصل تابستان و تامین پایدار آب و برق هم‌استانی‌ها ضروری است.

 

نیروگاهیان

وی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه را به عنوان الگوی مدیریت مصرف معرفی کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس پیش رو، مدیریت مصرف بهینه آب و برق در شرکت‌های صنعت آب و برق باید با حساسیت بیشتری در دستورکار قرار بگیرد.
محمدی تصریح کرد: تامین پایدار آب و برق، رسالت سنگینی است که بر عهده همکاران در استان بوشهر قرار دارد، لذا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت آن‌ها استفاده شود.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر اضافه کرد: در روزهای آتی چک لیست مصرف برق دستگاه‌های اجرایی تدوین و جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی استان به استانداری بوشهر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=49598
  • نویسنده : محمدرضا جهانشاهی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.