5
مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت نیرو تاکید کرد:

ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق از کاهش ذخایر آبی کشور

  • کد خبر : 48520
  • 08 اردیبهشت 1400 - 18:45
ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق از کاهش ذخایر آبی کشور
"صدیقه ببران" در نخستین جلسه مدیران روابط عمومی بخش آب کشور در سال 1400 که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به تغییر ساختار بخش آب کشور، اظهار کرد: امروز اطلاع‌رسانی، استفاده از فضای مجازی، تبلیغات محیطی، ارتباط موثر با رسانه‌ها برای گذر از شرایط کم آبی و سازگاری با آن بسیار مهم و ضروری است.

مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت نیرو بر ضرورت انجام اطلاع‌رسانی دقیق درخصوص کاهش ذخایر آبی کشور، مدیریت مصرف با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تشکل‌های غیر دولتی و کشاورزان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “صدیقه ببران” در نخستین جلسه مدیران روابط عمومی بخش آب کشور در سال ۱۴۰۰ که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به تغییر ساختار بخش آب کشور، اظهار کرد: امروز اطلاع‌رسانی، استفاده از فضای مجازی، تبلیغات محیطی، ارتباط موثر با رسانه‌ها برای گذر از شرایط کم آبی و سازگاری با آن بسیار مهم و ضروری است.
وی در ادامه تعامل گسترده با جامعه، رایزنی با ائمه جمعه، مردم و تببین اهمیت مصرف بهینه آب در شرایط فعلی کشور و استفاده از ظرفیت تشکل‌های غیردولتی را در راستای اصلاح الگوی مصرف مورد تاکید قرار داد.

 

نیروگاهیان

همچنین “محمدرضا عزیزپور”، مدیر کل امور اجتماعی و روابط عمومی منابع آب ایران در این جلسه، افزایش رصد و پایش فضای رسانه‌ای در حوضه‌های آبریز را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: رصد و پایش ابهامات، انتقادها و شناسایی به موقع آنها و مراقبت از فضای اجتماعی، در شرایط فعلی حائز اهمیت فراوان است.
عزیزپور در این جلسه از تخصص و حرفه‌ای‌گرایی به عنوان عوامل اصلی موفقیت در روابط عمومی‌های بخش آب یاد کرد و افزود: توجه به اثر بخشی فعالیت‌ها و جریان‌سازی رسانه‌ای در این خصوص حائز اهمیت است.
این گزارش می‌افزاید، در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران روابط عمومی آب منطقه‌ای‌های کشور به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=48520
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.