3
مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر عنوان کرد:

ضرورت توجه به منابع انسانی و ایمنی برای جلوگیری از وقوع حوادث برقی

  • کد خبر : 89925
  • 23 آبان 1401 - 23:35
ضرورت توجه به منابع انسانی و ایمنی برای جلوگیری از وقوع حوادث برقی
مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر بیان کرد: حادثه به خودی خود به وجود نمی‌آید و ما نیز در به وجود آمدن نقش داریم، بنابراین همکاران باید آموزش‌های لازم را دیده باشند و حین کار استفاده کنند.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر با بیان اینکه مجموعه مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف و همچنین خود کارکنان مسئولیت ایمنی را برعهده دارند، گفت: برای جلوگیری از وقوع حوادث، توجه به منابع انسانی و ایمنی از ضروریات است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عباس جریان‌قلم” در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک ایمنی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان و مدیران دفاتر ایمنی شرکت‌های توزیع برق کشور به میزبانی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: پیشگیری از حادثه در شرایطی مقدور است که نیروی انسانی به کار گرفته شده در عملیات‌ها واجد شرایط لازم بوده و آموزش‌های لازم را دیده باشند.
وی با بیان اینکه برای ایجاد هر تغییری در شبکه باید طرح و مسئول اجرای آن از پیش مشخص و تعیین شده باشد، گفت: توجه به آموزش قبل از انجام کار نیز از دیگر موضوعات مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.
مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر بیان کرد: حادثه به خودی خود به وجود نمی‌آید و ما نیز در به وجود آمدن نقش داریم، بنابراین همکاران باید آموزش‌های لازم را دیده باشند و حین کار استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه این مراسم اظهار داشت: این برنامه‌ها با هدف توجه به اصول ایمنی و رعایت دقیق و صحیح موارد ایمنی توسط همکاران برگزار می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

علی سهرابی بیدار با بیان اینکه رعایت ایمنی اولویت نخست ما است، گفت: در این راستا نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای رعایت اصول ایمنی اقدام شده تا همکاران اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به حالات روحی و روانی همکاران، تصریح کرد: رانندگان و سیمبانان مسئولیت خطیری دارند بنابراین باید به فرایند اجرای کار و رعایت ایمنی توجه جدی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه هزینه کردن در زمینه ایمنی، به نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: حفظ جان انسان‌ها و همکاران مسئولیت و تکلیف همه ما است که باید نسبت به اهمیت آن آگاه باشیم و برای آن وقت بگذاریم.
وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) گفت: توجه به این سه مهم به صورت هم‌زمان مسئولیتی است که در برابر همکاران و آیندگان بر عهده ما است.
سهرابی بیدار در ادامه به لزوم تجزیه و تحلیل حوادث رخ داده تاکید کرد و افزود: با تجزیه و تحلیل حوادث روی داده می‌توان از تکرار آن پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=89925
  • نویسنده : مریم صابری یگانه
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.