4

ضرورت رعایت آیین نامه ایمنی درعملیات انتقال نیروی برق و دارندگان پست های اختصاصی

  • کد خبر : 9864
  • 09 آذر 1398 - 13:38
ضرورت رعایت آیین نامه ایمنی درعملیات انتقال نیروی برق و دارندگان پست های اختصاصی

در راستای ابلاغیه آئین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق، همه مشترکانی که دارای پست برق فشار قوی (پست های اختصاصی) هستند مکلف به رعایت آن بوده و بر همین اساس همایشی تحت عنوان آگاهی بخشی در خصوص آئین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل […]

در راستای ابلاغیه آئین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق، همه مشترکانی که دارای پست برق فشار قوی (پست های اختصاصی) هستند مکلف به رعایت آن بوده و بر همین اساس همایشی تحت عنوان آگاهی بخشی در خصوص آئین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق منطقه ای تهران، همایش اطلاع رسانی وآگاهی بخشی در خصوص آئین نامه ایمنی درعملیات انتقال نیروی برق با هدف سرعت بخشیدن به عملیات مانور شبکه برق و کاهش حوادث ناشی از عدم آگاهی از اصول بهره برداری و ایمنی در پست­ های اختصاصی مشترکان برق تهران، با حضور نمایندگان دفتر خدمات مشترکان فوق توزیع ومدیریت مصرف، مجری مدیریت بهداشت وایمنی، معاونت بهره برداری ونمایندگان برق وHSE مشترکان فوق توزیع، حوزه تحت پوشش شرکت برق منطقه ای تهران در محل سالن جلسات ساختمان شماره ۲ این شرکت برگزار شد.

بنابراین گزارش مدیر دفتر خدمات مشترکان فوق توزیع و مدیریت مصرف در این مورد تشریح کرد: در راستای ابلاغیه آئین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق، همه مشترکانی که دارای پست برق فشار قوی (پست های اختصاصی) هستند مکلف به رعایت آن بوده و بر همین اساس همایشی تحت عنوان آگاهی بخشی در خصوص آئین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق برگزار شد.

این گزارش می افزاید: حبیب اله مهدی پور مجری HSE برق تهران در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاهی یک روزه، در محل سالن همایش بهره برداری شرکت برق منطقه ای تهران اظهار داشت: این کارگاه با طرح مضامینی مانندآیین نامه وبحث روزنامه رسمی کشور؛ مواد آئین نامه ومجوزهای انجام کار، کارت احتیاط، تضمین نامه ها و بررسی و ارائه ابعادحقوقی مترتب از قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئین نامه یاد شده توسط حقوق دانی از شرکت برق منطقه ای تهران، برگزار شد و پس از پرسش و پاسخ حاضرین پایان یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9864

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.