4
معاون اول رییس جمهور تأکید کرد:

ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال‌جاری

  • کد خبر : 47960
  • 01 اردیبهشت 1400 - 16:45
ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال‌جاری
"اسحاق جهانگیری" در چهل و دومین جلسه شورای عالی آب که عصر دیروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به گزارش‌های ارائه شده مبنی بر کاهش بارش‌‎ها در سال‌جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و گفت: وزارت نیرو باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال‌جاری گفت: اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص مشکلات کم آبی، مشارکت و همراهی مردم را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اسحاق جهانگیری” در چهل و دومین جلسه شورای عالی آب که (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به گزارش‌های ارائه شده مبنی بر کاهش بارش‌‎ها در سال‌جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و گفت: وزارت نیرو باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.
معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به مردم در خصوص کم آبی و خشکسالی افزود: اگر مردم را در جریان مشکلات قرار دهیم، ‌شاهد همکاری جامعه در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

 

 

نیروگاهیان

این گزارش می‌افزاید، در این جلسه نقشه راه احیای حوضه آبریز زاینده‌رود که در جلسه کارگروه احیای زاینده‌رود تأیید شده بود مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.
همچنین در این جلسه که معاون اول قوه قضائیه، وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان نیز حضور داشتند، رییس سازمان هواشناسی گزارشی از خلاصه وضعیت بارش و تأمین آب در سال آبی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ارائه کرد و به تشریح پیش‌بینی بارش و دمای هوا در ایام پیش رو پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=47960
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.