2

ضریب نفوذ برق در روستاهای خراسان جنوبی نزدیک ۱۰۰ درصد است

  • کد خبر : 130984
  • 22 اردیبهشت 1403 - 10:27
ضریب نفوذ برق در روستاهای خراسان جنوبی نزدیک ۱۰۰ درصد است
بیست و یکمین همایش علمی و تخصصی(HSE) و تجلیل از برترین‌های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، بیست و یکمین همایش علمی و تخصصی(HSE) و تجلیل از برترین‌های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد. تحلیل حوادث ایمنی در تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، ایمنی در گذر از پیک بار و کنترل پذیری از محورهای این همایش بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در این همایش با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق در توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی استان اظهار داشت: یکی از پایه‌های اصلی زندگی، برق است و اهمیت این موضوع را زمانی درک خواهیم کرد که برق نداشته باشیم.

 علیرضا عباس‌زاده گفت: زندگی در جهان امروز بدون برق قابل تصور نیست، در این راستا افراد سخت‌کوش علی‌رغم اینکه مخاطرات این بخش از بقیه بخش‌ها بیشتر است آن‌را به جان خریده و برای مردم تلاش می‌کنند.

وی بر توجه ورعایت ایمنی قبل و حین کار تأکید کرد و افزود: پرسنل شرکت برق تلاش های شایسته‌ای دارند و مردم هم قدردان زحمات آنها هستند، این افراد هم در فصل سرما و هم گرما برای تأمین انرژی برای مردم درگیر هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در چند سال اخیر تدابیر خاصی برای پیک بار انجام تا مردم کمبود انرژی برق نداشته که  این مهم با تدابیر ویژه به خوبی مدیریت شد.

 عباس‌زاده با بیان اینکه در ۵۳۸ روستا بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی در دو سال اخیر انجام شده، افزود: بهینه سازی شبکه‌های روستایی در نقاط صعب‌العبور و کم جمعیت واقعاً قابل تقدیر است و در حال حاضر ۹۹٫۹ درصد استان از نعمت برق برخوردارند و ۱۹ روستا هم طی دو سال اخیر برق‌دار شده است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر اقدامات بزرگی در شرکت برق استان انجام شده است، گفت: در سال‌های آینده اگر شاهد این باشیم که خراسان جنوبی قطب سرمایه‌گذاری و اشتغال و قطب فرآوری محصولات معدنی استان شده مقدمه آن این بوده که برق استان اقدامات خوبی انجام داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز صنعت برق پایه‌های شکوفایی خراسان جنوبی را در کشور ایجاد کرده و واقعاً اتفاقی که در دو سه سال اخیر ایجاد شده و ظرفیت‌های بزرگی در حوزه تأمین برق انجام شده که  قابل تقدیر است.

وی از صدور مجوز ۵ شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا بخش خصوصی هم وارد شده که کار بزرگی است و اقدامات ماندگاری برای توسعه و رونق و شکوفایی استان کشیده می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130984

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.