1

طراحی، ساخت و راه اندازی تابلوهای کنترلی سیستم حفاظت اطفای حریق ترانسفورماتورهای قدرت نیروگاه اول سد شهید عباسپور

  • کد خبر : 95896
  • 10 بهمن 1401 - 23:11
طراحی، ساخت و راه اندازی تابلوهای کنترلی سیستم حفاظت اطفای حریق ترانسفورماتورهای قدرت نیروگاه اول سد شهید عباسپور
"افشین قلی پور" گفت : با توجه به ساختار قدیمی و فرسوده تابلوهای اطفای حریق سیستم حفاظت ترانسفورماتورهای نیروگاه اول در پی هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور طراحی و ساخت تابلوهای جدید در دستور کار قرار گرفت.

مدیر تعمیرات ناحیه سد شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تابلوهای کنترلی سیستم حفاظت اطفای حریق ترانسفورماتورهای قدرت نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، “افشین قلی پور” گفت : با توجه به ساختار قدیمی و فرسوده تابلوهای اطفای حریق سیستم حفاظت ترانسفورماتورهای نیروگاه اول در پی هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور طراحی و ساخت تابلوهای جدید در دستور کار قرار گرفت.

قلی پور افزود : با توجه به مشترک بودن تابلو عملکرد سیستم اطفای حریق ترانس های قدرت که در شرایط نیاز به کار روی یکی از واحدها قابلیت اطمینان دیگر واحدها در معرض ریسک قرار می گرفت ، با تعریف پروژه جداسازی سیستم واحدها از یکدیگر بعنوان راه حل در دستور کار قرار داده شد.

 

نیروگاهیان

“قلی پور” تصریح کرد:  به دلیل عدم وجود نقشه های اصلاح شده در طی سالهای گذشته با تعریف پروژه اطفای حریق ترانس های قدرت کلیه مدارک و نقشه های هر واحد بصورت مستقل تهیه و تولید شد.

وی در پایان افزود: در این راستا برای هر واحد یک عدد تابلو جداگانه طراحی و مونتاژ گردید که با اجرای این پروژه بهره برداری و نگهداری از سیستم حفاظت اطفای حریق ترانسفورماتورهای قدرت قابلیت اطمینان و ضریب آمادگی واحدهای نیروگاهی افزایش داده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=95896
  • نویسنده : حسن کریمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.