5

طراحی و ساخت کارت الکترونیکی سیستم لاجیک واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی در نیروگاه اصفهان

  • کد خبر : 4626
  • 10 اردیبهشت 1398 - 23:11
طراحی و ساخت کارت الکترونیکی سیستم لاجیک واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی در نیروگاه اصفهان

کارت الکترونیکی سیستم لاجیک واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی توسط متخصصین نیروگاه اصفهان طراحی و ساخته شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق اصفهان، با تلاش و همکاری کارشناسان دفتر مهندسی و تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه اصفهان برای اولین بار کارت لاجیک سیستم بیلی ۸۶۱، MC1 Card طراحی و ساخته شد و تست آزمایشی خود […]

کارت الکترونیکی سیستم لاجیک واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی توسط متخصصین نیروگاه اصفهان طراحی و ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق اصفهان، با تلاش و همکاری کارشناسان دفتر مهندسی و تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه اصفهان برای اولین بار کارت لاجیک سیستم بیلی ۸۶۱، MC1 Card طراحی و ساخته شد و تست آزمایشی خود را به مدت ۴ ماه با موفقیت پشت سرگذاشت و آماده تولید انبوه گردید.

لازم به ذکر است سیستم لاجیک بیلی ۸۶۱ دارای دو نوع کارت الکترونیکی می‌باشد: SSI Card و MC1 Card که اولی کارت ورودی و دیگری کارت پردازشگر می باشد.  گفتنی است تعداد کارتهای MC1   دویست وپنجاه عدد می‌باشد‌ که در حال حاضر فاقد یدکی می باشد و با این اقدام، نیاز واحد به این کارت بطور کامل برطرف گردید. علاوه بر این تستهای فنی لازم برای گرفتن تاییدیه استاندارد انجام شده است که شامل مواردی مانند مقاومت در برابر نویز،‌ تحمل لرزش، رطوبت و دمای بالا می باشد.​ (پایگاه خبری نیروی برق حرارتی)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=4626

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.