4
در هفته چهل و دوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

طرح‌های آبرسانی به ۲۵۶ روستا در ۹ استان کشور به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 43894
  • 05 اسفند 1399 - 19:45
طرح‌های آبرسانی به ۲۵۶ روستا در ۹ استان کشور به بهره‌برداری رسید
"رضا اردکانیان" وزیر نیرو، صبح امروز سه‌شنبه 256 طرح‌ آبرسانی روستایی را در 9 استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رساند.

طرح‌های آبرسانی به ۲۵۶ روستا در ۹ استان کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۹٫۸ میلیارد تومان، با دستور وزیر نیرو و در قالب چهل و دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا اردکانیان” وزیر نیرو، صبح امروز سه‌شنبه ۲۵۶ طرح‌ آبرسانی روستایی را در ۹ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رساند.
این ۲۵۶ طرح‌ آبرسانی در ۳۹ روستای آذربایجان‌شرقی، ۲۶ روستای آذربایجان‌غربی، ۱۱ روستای اردبیل، ۵۷ روستای هرمزگان، ۱۲ روستای چهارمحال و بختیاری، ۲۵ روستای یزد، ۱۳ روستای ایلام، ۴۱ روستای فارس و ۳۲ روستای استان قزوین افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، این طرح‌ها با اجرای ۴۴۲ کیلومتر خط انتقال، ۶۰۵ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه، ۵۱۶ لیتر بر ثانیه ظرفیت تامین آب و ۲۰ هزار و ۷۰ مترمکعب مخازن ذخیره، جمعیتی بالغ بر ۴۷ هزار و ۱۶۴ خانوار معادل ۱۷۲ هزار و ۲۰۶ نفر از هموطنان روستایی را تحت پوشش آب سالم و پایدار قرار می‌دهد.
این گزارش حاکی است، برای بهره‌برداری از این طرح‌ها که از سال ۹۶ شروع شده ۳۳۹٫۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که ۲۶۲٫۹ میلیارد تومان از این اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی، ۱۵٫۱ میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی و ۶۱٫۸ میلیارد تومان نیز از محل بودجه عمومی تامین شده است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43894
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.