4

طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای استان خوزستان افتتاح شد

  • کد خبر : 87228
  • 15 مهر 1401 - 23:37
طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای استان خوزستان افتتاح شد
«محمدرضا کرمی‌نژاد»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این آئین با تقدیر از همه عزیزانی که در به سر انجام رساندن این طرحها نقش داشته‌اند، گفت: امروز شاهد افتتاح طرح آبرسانی به ١۵٠٠ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ريال هستیم که این‌ موضوع گواه بر حل مسئله آب این روستاها در استان است.

طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای خوزستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور به صورت همزمان با سراسر کشور در حمیدیه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای خوزستان که امروز ۱۵ مهر به‌صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان حمیدیه برگزار شد، گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی تمامی امکانات برق، آب، گاز و جاده در روستاهای کشور وجود دارد که این امر موجب شده از مهاجرت بیش از پیش روستاییان به حاشیه شهرها جلوگیری شود.

رئیس‌ جمهور در ادامه سخنان خود به استانداران سراسر کشور برای حمایت از روستائیان تاکید کرد.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که در تمامی کشور با کمبود نزولات آسمانی مواجه هستیم اما این به معنای نداشتن یا کمبود آب در کل کشور یا استان خوزستان نیست، بلکه موضوع مدیریت آب مطرح است.

وی تاکید کرد: مدیریت آب بحث مهمی است که اگر درست به آن پرداخته شود علاوه بر اینکه مشکلی در زمینه تامین آب ایجاد نخواهد کرد، از مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها هم جلوگیری می‌شود.

 

بیشتر بخوانید

 

 

نیروگاهیان

«محمدرضا کرمی‌نژاد»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این آئین با تقدیر از همه عزیزانی که در به سر انجام رساندن این طرحها نقش داشته‌اند، گفت: امروز شاهد افتتاح طرح آبرسانی به ١۵٠٠ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ریال هستیم که این‌ موضوع گواه بر حل مسئله آب این روستاها در استان است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان با دارا بودن پنج رودخانه بزرگ مشکل آبی داشت، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون طرح‌های آبرسانی زیادی در این استان انجام شد که خوشبختانه نتایج مثبتی داشته است.

وی اذعان داشت: ۱۳۶ هزار خانوار از این طرح بهره مند شدند و بیشترین سهم مربوط به روستاها دشت آزادگان بود که ۱۲۳ روستا آبدار شدند.

کرمی نژاد تاکید کرد: در پایان سال آینده جشن آبرسانی به تمام مناطق دارای مشکل استان را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=87228
  • نویسنده : راشین نجارپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.